۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین  تیم "بهداشت و درمان" جهادی به مناطق سیل‌زده گلستان اعزام شد
کد خبر: ۳۳۴۸۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۲ ساعت: ۱۴:۳۰ ↗ لینک کوتاه

 تیم "بهداشت و درمان" جهادی به مناطق سیل‌زده گلستان اعزام شد

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: این تیم پزشکی به مدت شش روز در این مناطق حضور خواهند داشت و به خدمات بهداشتی و پزشکی رایگان می‌پردازند.

 تیم "بهداشت و درمان" جهادی به مناطق سیل‌زده گلستان اعزام شد

سرهنگ مهدی صادق پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: یک گروه از جهادگران جامعه پزشکی شهرستان قزوین با تجهیزات کامل پزشکی و اقلام دارویی به مبلغ یکصد و پنجاه میلیون تومان به مناطق سیل زده گلستان اعزام شدند و یکی از اقدامات آنها علاوه بر اقدامات درمانی و پزشکی به مقابله با مارهای سمی در این منطقه است.

وی افزود: این گروه جهادی بهداشت و درمان به استعداد ۱۲ نفر به همراه اقلام دارویی و درمانی به مناطق سیل زده گلستان اعزام شدند.

این مسئول بیان کرد: این تیم پزشکی به مدت شش روز در این مناطق حضور خواهند داشت و به خدمات بهداشتی و پزشکی رایگان می‌پردازند.

وی عنوان کرد: تیم پزشکی برای کمک‌رسانی به مصدومان حادثه به مناطق سیل‌زده اعزام شده اند.

صادق پور ابراز کرد: از ابتدای شروع سیل در استان‌های شمالی کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی به همت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین شروع شد و کار جمع‌آوری کمک‌ها در قالب اقلام اساسی شامل کمک‌های نقدی و غیرنقدی در حوزه‌های مقاومت شروع شده و همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در پایان ضمن تقدیر از کمک‌های نوعدوستانه مردم شهرستان قزوین در یاری رساندن به هموطنان سیل‌زده در استان‌های گلستان و لرستان تصریح کرد: همچنین حوزه‌های مقاومت و سپاه ناحیه امام سجاد قزوین نیز آماده جمع آوری کمک‌های مردمی هستند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان