۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جوانان بشردوست قزوینی به یاری مردمان سیل‌زده لرستان می‌شتابند
کد خبر: ۳۳۴۸۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۲ ساعت: ۸:۵۷ ↗ لینک کوتاه

جوانان بشردوست قزوینی به یاری مردمان سیل‌زده لرستان می‌شتابند

مديرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از اعزام ۴۵نفر از جوانان بشردوست اهل هلال استان قزوین به مناطق سیل زده استان لرستان خبر داد.

جوانان بشردوست قزوینی به یاری مردمان سیل‌زده لرستان می‌شتابند

حسن آصفي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در ادامه جمع آوری کمک‌های مردمی توسط جوانان بشردوست اهل هلال استان قزوین، که یک حرکت هم افزا با حوزه داوطلبان بود، این بار یک تیم ۴۵ نفره از این جوانان بشردوست جهت یاری هموطنان آسیب دیده در استان لرستان عازم خرم آباد شدند.

وی در ادامه افزود: این درحالی است که امدادگران پرتلاش استان قزوین پیش تر در آن استان حضور داشته و اقدامات ارزنده ای را از خود به نمایش گذاشته اند، حال جوانان بشردوست استان قزوین برای گل روبی شهرهای آن استان اعزام شده اند.

این مسئول بیان کرد: امیداست تلاش این جوانان در کنارجوانانی که از دیگر استان‌ها حضور دارند، بتواند گام موثری در جهت بهبود وضعیت آن استان حاصل کنند.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان قزوين در پایان عنتوان کرد: تیم سحر استان قزوین که در زمینه حمایت روان فعالیت خواهد داشت آماده اعزام به مناطق آسیب دیده از سیل است، که در صورت اعلام نیاز در قالب دو گروه کارشناسی مشاوره ای و گروه فرهنگی، نشاط و امید در مناطق آسیب دیده حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان