۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین امریکا پاسخ جسارت به سپاه پاسداران را خواهد گرفت/ ترامپ به دنبال لابی انتخاباتی است
کد خبر: ۳۳۴۸۱۶ نویسنده: آیت الله اسلامی تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۱ ساعت: ۱۵:۲۰ ↗ لینک کوتاه

عضو خبرگان رهبری:

امریکا پاسخ جسارت به سپاه پاسداران را خواهد گرفت/ ترامپ به دنبال لابی انتخاباتی است

عضو خبرگان رهبری گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دیرباز و از زمان تشکیل تا به امروز به عنوان بازوی پرتوان نظام و مقام ولایت فقیه بوده است و هر جا انقلاب و ملت نیاز داشته‌اند نیز این نهاد ارزشمند در میدان حضور داشته است.

امریکا پاسخ جسارت به سپاه پاسداران را خواهد گرفت/ ترامپ به دنبال لابی انتخاباتی است

آیت‌الله علی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ درباره اظهارات اخیر ترامپ مبنی بر تروریستی تلقی کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: اول باید این نکته را در نظر گرفت که تمام برنامه‌های رئیس جمهور امریکا این است که برای دور دوم هم به ریاست جمهوری برسد.

وی افزود: امروز بسیاری از نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که افکار عمومی امریکا علیه آقای ترامپ است و محبوبیت بسیار پایینی دارد چراکه کارهای نسنجیده‌ای از او سر می‌زند.

عضو خبرگان رهبری گفت: با توجه عدم محبوبیت ترامپ در داخل امریکا موجب شده تا دست به کارهایی بزند که رای او را برای دور بعد تضمین کند و بار دیگر برنده انتخابات شود.

اسلامی با بیان اینکه امروز لابی غرب و امریکا در دست صهیونیست است، ادامه داد: بر این اساس ترامپ کاملا پناهنده لابی صهیونیست قرار گرفته است تا شاید در انتخابات برنده شود.

وی بیان کرد: می‌بینیم که در ماه‌های اخیر و به ویژه در این یک سال کارهایی کرده که مورد تایید لابی صهیونیست باشد و محبوبیتی در میان آن‌ها به دست بیاورد و اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل نمونه‌ای از آن است.

عضو خبرگان رهبری اضافه کرد: منطقه "جولان" را اسرائیلی‌ها 50 سال قبل تصرف کرده بودند که آقای ترامپ به خاطر اینکه صهیونیست‌های بین الملل و اسرائیلی‌ها راضی شوند، اعلام کرد که "جولان" ملحق به اسرائیل است و سوری‌ها در آن حقی ندارند.

سپاه داعشی‌های درنده را در نطفه خفه کرد

اسلامی گفت: همچنین در روزهای اخیر هم به خاطر پیروزی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انتخابات اسرائیل، نسبت به انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران جسارت کرد و سپاه پاسداران را جزو سازمان‌های تروریستی در لیست قرار داد.

وی تصریح کرد: اصل برنامه آقای ترامپ پیروزی در انتخابات است، اما آیا واقعا ترامپ به اهدافش می‌رسد؟ آیا واقعا صهیونیست‌ها می‌توانند اهداف خود را تحقق ببخشند؟

عضو خبرگان رهبری افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دیرباز و از زمان تشکیل تا به امروز به عنوان بازوی پرتوان نظام و مقام ولایت فقیه بوده است و هر جا انقلاب و ملت نیاز داشته‌اند نیز این نهاد ارزشمند در میدان حضور داشته است و از کیان، استقلال و تمامیت ارضی کشور و به طور کلی هویت انقلاب و نظام اسلامی دفاع کرده است.

اسلامی ابراز کرد: سپاه پاسداران یک سازمان محدود و کوچکی نیست و علاوه بر اینکه نظام اسلامی بیش از 80میلیون جمعیت را حافظ و نگهبان بوده نیز در سطح منطقه و خاورمیانه و غرب آسیا جایگاه راسخ و محکمی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: حضور مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا جایی است که تروریست‌های معروف و داعشی‌های درنده را در نطفه خفه کرد و کشورهای غرب آسیا همچون عراق، سوریه و لبنان را از سقوط نجات داد.

امروز محبوبیت سپاه پاسداران دوچندان و مضاعف شد

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: سپاه پاسداران یک سازمان کوچک و محدودی نیست که آقای ترامپ در کاخ سفید بنشیند و کلمه و حرفی بزند و این نهاد انقلابی و قدرتمند را شکست دهد؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این ادعاهای دروغ‌ هرگز محبوبیت خود را از دست نخواهد داد.

اسلامی با بیان اینکه امروز محبوبیت سپاه پاسداران دوچندان و مضاعف شد، تصریح کرد: باتوجه به این جسارتی که آقای ترامپ نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام داده نیز نیروهای امریکا در منطقه از این پس باید سوراخ موش را به هزاران دلار بخرند تا در امان بمانند.

وی افزود: سپاه پاسداران یک سپاهی نیست که دیگران خیلی راحت بتوانند جسارتی کنند؛ این حرف یک روز پاسخ داده می‌شود و آن روز دور نیست و فاصله زیادی ندارد.

عضو خبرگان رهبری گفت: آقای ترامپ باید از این هتک حرمت یک نظام و انقلاب و ملت توبه کند و خواهیم دید که امریکا از این جسارت پشیمان خواهد شد؛ کجای عالم دیده شده که سازمان رسمی و نظامی یک کشور به عنوان تروریسم معرفی شود؟
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان