۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین انهدام باند حرفه‌ای سارقان احشام در بوئین زهرا
کد خبر: ۳۳۴۸۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۱ ساعت: ۱۲:۳۲ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا اعلام کرد:

انهدام باند حرفه‌ای سارقان احشام در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از دستگیری ۴ سارق احشام و یک مالخر در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند حرفه‌ای سارقان احشام در بوئین زهرا
 

سرهنگ حسین علیان نژادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در بخش دشتابیاین شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی و گشت‌های مضاعف و مراقبت‌های نامحسوس مأموران موفق به کشف سر نخ‌هایی از سارقان شده و با انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم چند سارق حرفه‌ای را در شهرستان بوئین زهرا شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی بوئین زهرا افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی با شناسایی مخفیگاه سارقان با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۴ نفر را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا منتقل کردند.

این مسئول اضافه کرد: متهمان در بازجویی فنی مأموران به ۷ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان بوئین زهرا اعتراف و بیان کردند که احشام مسروقه را پس از انتقال به استان زنجان به فروش رسانده اند.

وی گفت: سارقان با معرفی مالخران یکی از آنان توسط مأموران در اقدامی ضربتی دستگیر و احشام شکات شناسایی و کشف و تحویل مالباختگان شد.

علیان نژاد در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان درخواست کرد: هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان