۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین تروریست خواندن سپاه، زمینه منزوی شدن بیشتر امریکا را فراهم کرد
کد خبر: ۳۳۴۸۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۱ ساعت: ۸:۵۱ ↗ لینک کوتاه

بیانیه دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین؛

تروریست خواندن سپاه، زمینه منزوی شدن بیشتر امریکا را فراهم کرد

در بیانیه دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین آمده است: تلاش‌ها و مجاهدت‌های این سپاه بزرگ اسلام و ایران در جنگ تحمیلی، عرصه‌های سازندگی و جهادی، دفاع از حرم، محرومیت زدایی خود مهمترین مصادیق برای مجاهدت‌ها است.

تروریست خواندن سپاه، زمینه منزوی شدن بیشتر امریکا را فراهم کرد

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین در محکومیت طرح دولت آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های تروریستی بیانیه‌ای منتشر کرده است که متن آن به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ
هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها( دشمنان) آماده سازید. انفال آیه ۶۰

در این بیانیه آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و یکی از تدابیر مهم حضرت امام خمینی (ره) محسوب می‌شود که از بدو تاسیس همواره در خدمت انقلاب اسلامی، مردم و ملت ایران و تمامی مستضعفان جهان بوده است.

تلاش‌ها و مجاهدت‌های این سپاه بزرگ اسلام و ایران در جنگ تحمیلی، عرصه‌های سازندگی و جهادی، دفاع از حرم، محرومیت زدایی خود مهمترین مصادیق برای مجاهدت‌ها است.

این بیانیه اذعان می‌کند: امروز ملت‌های استکباری به سرکردگی آمریکا عقده‌ها و شکست‌های خود را با اقدامی وقیحانه به رخ جهانیان کشیده اند، ولی این مهم در حالی است که این اقدام نه تنها سبب شکست و ضعف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمی‌شود بلکه سبب منزوی شدن بیش از پیش آمریکا و سران استکبار خواهد شد.

دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین مانند گذشته حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد و از مجلس شورای اسلامی و دولت درخواست دارد که در مقابل تهدیدها و بیانیه‌های جهان استکبار با تمامی قوا و از موضع قدرت برخورد کنند.
۹۸/۱/۲۰
دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان