۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۱۲هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد می‌شود
کد خبر: ۳۳۴۷۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۰ ساعت: ۱۶:۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

۱۲هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: سال گذشته ۱۴۰۰فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شد و ۶۰۰نفر شاغل شدند، در سال جاری نیز برنامه‌ریزی ما برای ایجاد ۱۲هزار فرصت شغلی است.

۱۲هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد می‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ به مناسبت روز پاسدار مدیرکل کمیته امداد استان قزوین امروز(سه شنبه) با سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان قزوین دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار محمد شاهرخی در این دیدار بیان کرد: مشکلات اقتصادی امروز بخش بزرگی از جامعه را تحت تاثیر قرار داده است، همانطور که مطرح کردید و نگران کننده هم است، در ماه‌های اخیر ۹هزار مددجو به مجموعه کمیته امداد استان اضافه شده، جامعه متاسفانه اوضاع اقتصادی نگران کننده ای دارد.

وی اذعان کرد: شما عزیزان از ارگان‌هایی هستید که دستگیری می‌کنید و یکی از دلایل بغض امریکا این است که شما عزیزان در کمیته امداد دارای پشتوانه مردمی هستید و اسمتان هم یادآور امام و انقلاب و خدمات آن است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ابراز کرد: مردم با تحمل این فشار اقتصادی کمک کردنشان و توجه به هم نوعشان اضافه شده که بسیار فوق العاده است و این اعتماد مردم ارزشمند است.

وی در پایان گفت: همه ما پاسداران انقلابیم و هر کدام در جایی این خدمت را انجام میدهند و به نوعی همه این ملت پاسدار انقلاب است و در همه جا امده و از انقلاب پشتیبانی کرده است.

مجید مومنی در این دیدار روز پاسدار را زمینه ای برای تجدید بیعت با نیروهای انقلابی سپاه پاسداران عنوان کرد و گفت: دولت استکباری امریکا و ترامپ همیشه علیه نیروهای انقلابی و ایران عزیز به یاوه گویی مشغول بوده اند و تروریستی خواندن سپاه پاسداران نشان از ضعف آنها در مقابل این نیروی مردمی دارد.

خسارت سیل به 106واحد مسکونی مددجویان

وی افزود: علت حمله امریکا به سپاه پاسداران اقتدار و توانمندی این نیروی نظامی است زیرا متوجه شده اند سپاه حافظ انقلاب است، بنابراین تمام تلاش خود را برای براندازی آن به کار گرفته اند.

این مسئول با اشاره بعه حضور جهادی نیروهای سپاه قزوین در مناطق سیل زده بیان کرد: سپاه در همه بحران‌های در کنار مردم حضور داشته است و امروز چشم امید همه به پاسداران این نظام است، زمانی که سپاه وارد پلدختر شد موج امید در بین مردم شکل گرفت.

وی درباره عملکرد کمیته امداد قزوین گفت: با اینکه در سال گذشته شاهد مشکلات فراوان مردم در حوزه معیشتی و اقتصادی بودیم، اما کمک‌های مردمی 93درصد افزایش یافت.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ابراز کرد: در جشن عاطفه‌های سال گذشته در اسفندماه 7میلیارد و 900میلیون تومان کمک مردمی جمع آوری شد که نشان از حضور چشمگیر مردم در حمایت از هموطنان خود دارد.

وی بیان کرد: سال گذشته 1400فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شد و 600نفر شاغل شدند، در سال جاری نیز برنامه ریزی ما برای ایجاد 12هزار فرصت شغلی است.

مومنی با اشاره به وقوع سیل در استان قزوین یادآور شد: در سیل قزوین به 106واحد مسکونی مددجویان خسارت وارد شد و منازل آنها نیازمند بازسازی است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان