۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین سپاه پاسداران در تاریخ پرافتخار ایران پدیده‌ای کم‌نظیر است
کد خبر: ۳۳۴۷۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۰ ساعت: ۱۵:۵۷ ↗ لینک کوتاه

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین؛

سپاه پاسداران در تاریخ پرافتخار ایران پدیده‌ای کم‌نظیر است

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تاریخ پرافتخار ایران پدیده‌ای کم‌نظیر و شاید بى‌نظیر است. پاسداران انقلاب اسلامی در طول چهل سال عمر پربرکت انقلاب همواره دل در گرو ولایت فقیه داشته و گوش به فرمان ولی امر مسلمین سپرده‌اند.

سپاه پاسداران در تاریخ پرافتخار ایران پدیده‌ای کم‌نظیر است

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور بیانیه ای اقدام وقیحانه دولت آمریکا را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: درشرایطی که سپاه مقتدر پاسداران بعنوان امید مستضعفان در سطح جهان نورافشانی می‌کند وسردار سلیمانی وسپاه قدس رهبری جبهه مقاومت را در دست داشته وخواب راحت را از استکبار جهانی وصهیونیست‌ها سلب نموده است دولت خبیث آمریکا این نهاد انقلابی را تروریست معرفی می‌کند.

این درحالی است که دولت آمریکا به‌عنوان تروریست دولتی در تمام جنایات ضدبشری دست داشته و در پرورش داعش و تمام‌ گروه‌های تروریستی شریک است. آمریکا بداند سپاه در قلب ملت ایران و ملل آزاده حضور دارد واین اقدام آمریکا قطعا بر محبوبیت سپاه خواهد افزود.

این بیانیه اذعان می‌کند: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تاریخ پرافتخار ایران پدیده‌ای کم‌نظیر و شاید بى‌نظیر است. پاسداران انقلاب اسلامی در طول چهل سال عمر پربرکت انقلاب همواره دل در گرو ولایت فقیه داشته و گوش به فرمان ولی امر مسلمین سپرده‌اند.

پاسداران در راه حفظ اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی با تاسی به آموزه‌های نهضت کربلا، حسینی‌وار از جان خویش گذشتند و حماسه‌ها آفریدند تا گزندی به انقلاب اسلامی، این یادگار مانای امام خمینی(ره) و نتیجه سال‌ها مبارزات انقلابی مردم مسلمان ایران و ثمره خون شهدای گلگون‌کفن میهن اسلامی نرسد.

پاسداران با دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و شکست داعش امروز نیز در صحنه‌های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی سینه سپر کرده‌اند و با روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری در میدان نبرد با یزیدیان زمان پرچم عدالت‌‌طلبی عاشورا را برافراشته‌اند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در پایان این بیانیه آمده است: ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خجسته زادروز حضرت ثارالله، امام حسین (ع) و روز پاسدار بر پاسداران امنیت ایران و خارچشم دشمنان و بزرگداشت مقام «پاسدار»، «جانباز» و «آزاده» اقدام خصمانه دولت ترامپ درقراردادن نام سپاه عزت آفرین ومقتدر پاسداران انقلاب اسلامی درفهرست گروه‌های تروریستی باهدف واهی تفرقه دربدنه کشورمان را محکوم نموده و از دولت ومجلس می‌خواهیم با اقدام متقابل پاسخ دندان شکن به حاکمان پلید آمریکا بدهند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان