۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۱۵کامیون و کامیونت از کمک‌های مردمی قزوین به مناطق سیل‌زده اعزام شد
کد خبر: ۳۳۴۷۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۰ ساعت: ۱۴:۵۸ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) درمصاحبه با صبح قزوین:

۱۵کامیون و کامیونت از کمک‌های مردمی قزوین به مناطق سیل‌زده اعزام شد

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) گفت: چهارمین کاروان سپاه صاحب الامر شامل ۱۵کامیون و کامیونت به مناطق سیل زده گلستان، لرستان و خوزستان اعزام شد. 

۱۵کامیون و کامیونت از کمک‌های مردمی قزوین به مناطق سیل‌زده اعزام شد
سرهنگ عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: امروز چهارمین کاروان کمک به مناطق زلزله زده از طرف سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تحت عنوان کاروان‌هان حسینی به مناطق زلزله زده اعزام شد.
 
وی ادامه داد: این کاروان شامل 15کامیون و کامیونت و دارای ارزاق، کنسرو، حبوبات، لوازم بهداشتی، تجهیزات و امکانات مهندسی و سایر وسایل مورد نیاز استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان است.
 
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین ابراز کرد: در پی سیل در گلستان، قزوین جز 7استان معین بود که فعالیت خود را در سیمین شهر با مواردی همچون مردم یاری، امداد رسانی و خدمات مهندسی آغاز کرده و درحال انجام مامورت و وظیفه خود است.
 
استقرار دوموکب قزوین در لرستان
وی یادآور شد: نخستین کاروان سپاه صاحب الامر(عج) استان یک روز پس از سیل به استان گلستان اعزام شد که شامل بیش از 1200پتو، 10هزار آب معدنی، حدود 1300دست لباس بود.
 
این مسئول بیان کرد: با وضعیت پیش آمده در لرستان و خوزستان و با همیاری مردم، این دو استان نیز به بخش کمک‌ها اضافه شد، چهار کاروان ترجیحا به گلستان و درصورت تمایل افراد بانی این امکانات به لرستان یا خوزستان اعزام می‌شوند.
 
وی در پایان گفت: همچنین دو موکب نیز در لرستان مستقر شده که تاکنون امکانات خوبی در اختیار آن‌ها قرارگرفته و بخشی از امکانات کاروان امروز ه امکانات به آن مکان‌ها فرستاده می‌شود.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان