۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین چهار کامیون کمک‌های واقفان قزوینی به لرستان ارسال شد
کد خبر: ۳۳۴۷۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۰ ساعت: ۱۴:۴۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف استان درمصاحبه با صبح قزوین:

چهار کامیون کمک‌های واقفان قزوینی به لرستان ارسال شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: چهار کامیون کمک‌های خیرین و واقفان قزوین به ارزش ۶میلیارد ریال امروز از قزوین به مناطق سیل زده لرستان ارسال شد.

چهار کامیون کمک‌های واقفان قزوینی به لرستان ارسال شد
حجت الاسلام مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره ارسال کمک‌های خیرین و واقفان به سیل زدگان اظهار کرد: از سوی موقوفه خزانه استان قزوین دومین مرحله کمک این موقوفه به مردم آسیب دیده سیل در استان لرستان ارسال شد.
 
وی افزود: اولین کمک این موقوفه به صورت نقدی به صورت واریز به حساب بهزیستی استان لرستان از محل موقوفه حاج محمدحسین خزانه(ره) واریز شده بود.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین عنوان کرد: صبح امروز یک کامیون کمک اهدایی از سوی موقوفه حاج محمد حسین خزانه و سه کامیون کمک مردم خیر استان به استان لرستان ارسال شد.
 
این مسئول درباره دومین مرحله کمک به مردم آسیب دیده سیل استان لرستان ابراز کرد: دومین مرحله کمک شامال البسه، کفش، زیرانداز و موادغذایی شامل یک تن برنج و ۱۰۰حلب روغن نباتی ،۳۰۰۰بطری آب، ۴۰۰قوطی رب ،۱۰۰۰بسته ماکارونی، ۱۳۰تخته پتو،۱۰۰۰قوطی کنسرو و ۱۳۰ تخته پتو، ۶۰عدد مانتو و تعدادی لباس بچه گانه و زنانه، کفش، البسه و زیر انداز است.
 
وی ادامه داد: این کالاها به ارزش ۳۰ میلیون تومان است که به پلدختر و معمولان ارسال می‌شود. همچنین سه کامیون اقلام اساسی اهدایی از محل موقوفات متصرفی و غیرمتصرفی و خیرین شامل برنج، حبوبات، روغن به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان به مناطق سیل زده ارسال شد.
 
مجیدی در پایان گفت: چهار کامیون کمک‌های خیرین و واقفان قزوین به ارزش ۶میلیارد ریال امروز از قزوین به مناطق سیل زده لرستان ارسال شد.
انتهای پیام/2002
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان