۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سپاه کمک به دولت‌ها، مردم و محرومان را افتخار خود می‌داند/ پاسداران نیروی مردمی هستند
کد خبر: ۳۳۴۷۹۲ نویسنده: سرهنگ محرمعلی والدی تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۰ ساعت: ۱۱:۲۰ ↗ لینک کوتاه

معاون اجرایی سپاه استان درمصاحبه با صبح قزوین:

سپاه کمک به دولت‌ها، مردم و محرومان را افتخار خود می‌داند/ پاسداران نیروی مردمی هستند

معاون اجرایی سپاه استان گفت: پاسداری در مکتب عاشورا مانند پرواز بر بال ملائک بوده، نمی‌توان پاسداری را یدک بکشیم اما نسبت به دردهای مردم بی تفاوت باشیم، کمک به دولت‌ها، مردم و مستضعفین را افتخار بزرگی برای خود می‌دانیم.

سپاه کمک به دولت‌ها، مردم و محرومان را افتخار خود می‌داند/ پاسداران نیروی مردمی هستند

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ به مناسبت روز پاسدار صبح قزوین مصاحبه ای با یکی از پاسداران انجام داده است، وی در سمت فرماندهی کارهای زیادی از جمله سیل اخیر و زلزله کرمانشاه را با حضور میدانی مدیریت و فرماندهی کرده است، معاون اجرایی سپاه قزوین سرهنگ محرمعلی والدی در باره پاسداری مطالب جالبی را بیان کرد که از نظر خاطبان می‌گذرد.

والدی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: پاسداری برگرفته از مکتب عاشوراست و امام حسین الگوی بی بدیل پاسداران است، پاسدار اطاعت پذیر ولایت بوده و خود را تجهیز به علم برای مقابله با بحران می‌کند.

وی با اشاره به هجمه‌ها و شبهات علیه پاسداران و مجموعه سپاه توسط دشمن اذعان کرد: دشمن تکلیفش معلوم بوده و علت تهاجم به سپاه مشخص است، هرجایی که انقلاب دارای نقطه قوت باشد دشمن ابتدا با شبهه افکنی تضعیف سپس با تحریم و جنگ در پی حذف آن است.

این مسئول نظامی ابراز کرد: پاسداران، نیروی مردمی هستند و هرجا کشور نیاز داشته باشد برابر درخواست طبق قانون ورود پیدا می‌کنند. دشمن دچار هراس شده است که پاسداران آنها را از عراق، سوریه، یمن، بیرون کرده و دستشان را از منافع مسلمانان کوتاه کردند.

پاسداری برگی از مکتب ناب عاشوراست

والدی عنوان کرد: بیش از ۲۵سال است که در لباس پاسداری انجام وظیفه می‌کنم، لذا پاسداری را نمی‌توان در یک کلام معنی کرد بلکه کتاب نابی است که لحظه‌های آن در دفاع مقدس، مدافعان حرم، خدمت رسانی به محرومان و کمک به پیشرفت عمران و آبادانی کشور خلاصه شده است. پاسداری نقطه انتهایش جهاد و شهادت برای امت اسلامی و درراه خداست.

وی تصریح کرد: پاسداری در مکتب عاشورا مانند پرواز بر بال ملائک بوده، نمی‌توان پاسداری را یدک بکشیم اما نسبت به دردهای مردم بی تفاوت باشیم، کمک به دولت‌ها، مردم و مستضعفین را افتخار بزرگی برای خود می‌دانیم.

معاون اجرایی سپاه استان قزوین افزود: پاسداری به معنای مراقبت و نگهداری از ارزش‌هاست، مردم ایران را هیچ حکومتی به خود ندیده و وفادارترین ملت‌ها به انقلابشان بودند که طبق فرموده امام؛ برتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(ص) هستند. برای شناخت پاسداری باید عاشورا را با همه سختی‌هایش بپذیرید اگر نتوان سختی‌ها را قبول کرد نمی‌توان لباس پاسداری پوشید.

وی در پایان ضمن گرامیداشت روز پاسدار گفت: قدم زدن در راه خدا سخت و شیرین است که می‌توان با عبور از سختی‌ها و گردنه‌ها مسیر هموار را در افق کشور تجربه کرد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان