۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین سال گذشته ۲۳ قزوینی جان خود را براثر گازگرفتگی از دست دادند
کد خبر: ۳۳۴۷۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۰ ساعت: ۱۰:۱۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین:

سال گذشته ۲۳ قزوینی جان خود را براثر گازگرفتگی از دست دادند

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین گفت: در ۱۲ ماهه سال گذشته تعداد ۲۳ نفر از هم استانی‌ها در اثر مسمومیت با گاز منو اکسید کربن جان خود را از دست دادند.

سال گذشته ۲۳ قزوینی جان خود را براثر گازگرفتگی از دست دادند
 
مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین با اشاره به مرگ 23 نفر در سال گذشته بیان کرد: از این تعداد 18 نفر آنها مرد و 5 نفر زن بوده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل8 درصد کاهش یافته است. 
 
وی عنوان کرد: عدم رعایت نکات ایمنی و همچنین هشدارهای داده شده در استفاده از وسایل گازسوز مهمترین عامل بروز این حوادث بودند.

افزایش 112 درصدی فوت‌های متعاقب تصادفات جاده ای

ولی‌زاده گفت: دراسفند ماه سال 97 تعداد 36نفر (25 مرد و 11 زن) در حوادث رانندگی کشته و 418 نفر مصدوم شدند. آمار متوفیات تصادفات اسفند ماه نسبت به آمار 17 نفر مدت مشابه سال قبل، افزایش 112 درصدی داشته است.
 
وی ادامه داد: بیشترین موارد مرگ و میر مربوط به حوزه برون شهری می باشد که 25 مورد را به خود اختصاص داده است پنج مورد درون شهری و شش مورد در جاده‌های روستایی اتفاق افتاده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین بیان کرد: با توجه به گزارش واحد آمار در اسفند ماه سال97 فوت‌های ناشی از تصادف برون شهری 127درصد، درون شهری 150درصد و جاده های روستایی 50 درصد، نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

این مسئول در ادامه با اشاره به کاهش 8 درصدی آمار مصدومان تصریح کرد: در اسفندماه سال گذشته 418 مصدوم حوادث رانندگی به پزشکی قانونی استان مراجعه کرده بودند که از این تعداد 268نفر مرد و150نفر زن بوده اند. این آمار نسبت به مدت مشابه سال96 که آمار مصدومان 455 نفر بود، 8 درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان