۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تروریست خواندن سپاه، نقطه شکست امریکاست/ قطعا مجلس درمقابل این اقدام ننگین کوتاه نمی‌آید
کد خبر: ۳۳۴۷۸۹ نویسنده: روح الله بابایی صالح تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲۰ ساعت: ۸:۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

تروریست خواندن سپاه، نقطه شکست امریکاست/ قطعا مجلس درمقابل این اقدام ننگین کوتاه نمی‌آید

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: اعلام سپاه پاسداران به عنوان تروریست از طرف امریکا نشانگر ضعف و ناتوانی و شکست رسمی آن‌ها است و مجلس در برابر این اقدام کوتاه نخواهد آمد. 

تروریست خواندن سپاه، نقطه شکست امریکاست/ قطعا مجلس درمقابل این اقدام ننگین کوتاه نمی‌آید
روح الله بابایی صالح در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ درباره تروریستی خواندن سپاه پاسداران توسط ترامپ اظهار کرد: سپاه ضامن حفاظت نظام، انقلاب، مظلومین و مسلمانان است و امریکا تاب و توان خدمات این نیروی مردم نهاد را که همیشه کنار مردم بوده و خدمت رسانی می‌کند را ندارد. 
 
وی ادامه داد: امریکا مصداق عبارت "کافر همه را به کیش خود پندارد" است، درواقع خود ارتش و نظامیان امریکا تروریست، فتنه گر، کودک کش و ظالم هستند و نمی‌توانند شکست نقشه‌ها و قدرت خود را ببینند.
 
نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس ابراز کرد: تمام تکنیک‌ها و برنامه‌هایی که امریکا طی سالیان برای پیاده کردن در خاورمیانه داشت توسط سپاه نقش برآب و بی‌نتیجه شد، از این رو نمی‌توانند وجود این نیروی مردمی را تحمل کنند.
 
وی افزود: سپاه تاکنون نه حمله کرده و نه حمله می‌کند و همانگونه که از عنوان "سپاه پاسداران" مشخص است و صرفا به عنوان نیروی مدافع، وظیفه پاسداری از انقلاب را به عهده دارد.
 
این مسئول عنوان کرد: سپاه به عنوان نیروی مسلمان، در هر نقطه از دنیا مظلومی را ببیند به او کمک می‌کند و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری بوده و از دستورات ایشان اطاعت می‌کنند. 
 
امریکا در ایران، منطقه و خاورمیانه شکست خورده است
وی تاکید کرد: امریکا دشمن دیرینه ما بوده و خواهد بود و شکی نیست که تصمیم گیران و تصمیم سازان در کنگره و دولت امریکا با سپاه، نظام و اصل دین ما مشکل دارند و کوتاه نمی‌آیند.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین اذعان کرد: تروریسم اعلام کردن سپاه پاسداران توسط امریکا نشانگر ضعف و ناتوانی در قبال نهاد مردمی و برخواسته از مردم سپاه است، درواقع این اقدام به معنای شکست قطعی و رسمی امریکا در دنیاست.
 
وی ادامه داد: امریکا در ایران، منطقه و خاورمیانه شکست خورده است و پس از این نیز در اقصی نقاط دنیا در مقابل سپاه با فرماندهی رهبری زیرک که سال‌ها برنامه ریزی و طراحی‌ دشمن را با یک سخنرانی بی نتیجه می‌کند، زانو خواهد زد.
 
بابایی صالح بیان کرد: قطعا مجلس درمقابل این اقدام امریکا کوتاه نمی‌آید، پیش از این نیز مصوبه‌هایی در رابطه با امریکا داشتیم و اقدام متقابل خواهیم داشت.
 
وی گفت: درمواردی رهبری نیز از مجلس انتقادهای بجایی داشتند، اکنون باید بیش از پیش طرح و لوایحی را تصویب کنیم تا تمام هستی و وجود امریکا بلرزد و از کشور ما بترسد، درواقع نباید امریما در هیچ نقطه‌ای از دنیا حساس آرامش کند و اقدامات ظالمانه خود را ادامه دهد.
انتهای پیام/۶۰۰۶ 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان