۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین دوربین‌های پلاک‌خوان در عوارضی قزوین-کرج، به بعد از شهر محمدیه انتقال یابد
کد خبر: ۳۳۴۷۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۱۹ ساعت: ۱۰:۱۰ ↗ لینک کوتاه

عضو شورای شهر محمدیه:

دوربین‌های پلاک‌خوان در عوارضی قزوین-کرج، به بعد از شهر محمدیه انتقال یابد

عضو شورای شهر محمدیه گفت: برای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان زیباشهر و مهرگان دوربین‌های پلاک خوان پس از عوارضی قزوین-کرج منتقل شود.

دوربین‌های پلاک‌خوان در عوارضی قزوین-کرج، به بعد از شهر محمدیه انتقال یابد

امید منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: یکی از خواسته‌های به حق ساکنان زیباشهر و مهرگان جابجایی عوارضی آزاد راه کرج-قزوین و حذف هزینه‌های مربوط به آن در سفرهای درون شهری به مرکز استان است.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از وزارت راه و شهرسازی و شرکت آزادراه‌های کشور متاسفانه امکان جابجایی عوارضی میسر نشد. بنابراین گزینه ایجاد دسترسی از طریق احداث جاده در حاشیه کانال آبیاری دشت قزوین و یا حریم دکل‌های برق ۴۰۰کیلووات تا جاده الموت و کورانه مطرح شد.

این عضو شورای شهر قزوین بیان کرد: این پروژه علاوه بر تحمیل هزینه‌های بسیار زیاد به شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی استان موضوعات اساسی دیگری همچون مسائل زیست محیطی و تغییر کاربری اراضی و همچنین خطر سقوط خودروهای عبوری در کانال اصلی آبیاری دشت قزوین را به همراه دارد.

وی عنوان کرد: با عنایت به تغییر رویکرد شرکت آزادراه‌های کشور در خصوص نحوه اخذ عوارض بصورت الکترونیکی، نصب دوربین‌های پلاک خوان در هر نقطه از آزادراه امکانپذیر است و هزینه‌های ناشی از انتقال عوارضی و تاسیسات آن در وضعیت جدید به حداقل ممکن رسیده است.

منفرد در پایان گفت: به نظر می‌رسد برای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان زیباشهر و مهرگان دوربین‌های پلاک خوان پس از عوارضی قزوین-کرج منتقل شود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان