۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین کتاب "رسم پروانگی" رونمایی می‌شود/ اکران و تحلیل فیلم "بیست‌وسه نفر" در قزوین
کد خبر: ۳۳۴۷۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۱۸ ساعت: ۱۲:۴۴ ↗ لینک کوتاه

دبیر هفته هنر انقلاب اسلامی در قزوین:

کتاب "رسم پروانگی" رونمایی می‌شود/ اکران و تحلیل فیلم "بیست‌وسه نفر" در قزوین

دبیر هفته هنر انقلاب اسلامی در قزوین گفت: دیدار با استاندار قزوین در ۲۰ فروردین نیز به همراه با رونمایی کتاب به "رسم پروانگی" که محصول مشترک بسیج هنرمندان و حوزه هنری است، انجام می‌شود.

کتاب "رسم پروانگی" رونمایی می‌شود/ اکران و تحلیل فیلم "بیست‌وسه نفر" در قزوین

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ علی هوشمند ظهر امروز(شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات حوزه هنری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: این توفیق را داریم که هر ساله کار را با تجدید پیمان با شهدا و دیدار و تجدید میثاق با اهالی رسانه آغاز می‌کنیم.

وی افزود: آغاز سال کاری را تبرک می‌کنیم به نام سید اهل قلم، شهید آوینی که فعالیت‌های این شهید بزرگوار یک میراث فرهنگی و هنری بسیار ارزشمند برای نسل‌های امروز و آینده است.

دبیر هفته هنر انقلاب اسلامی در قزوین اظهار کرد: به رسم همیشه افتتاح برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی از روز دوشنبه 19فروردین ماه همراه با عطرافشانی گلزار شهدا انجام خواهد شد.

هوشمند اضافه کرد: دیدار با استاندار قزوین در 20 فروردین نیز به همراه با رونمایی کتاب به "رسم پروانگی" که محصول مشترک بسیج هنرمندان و حوزه هنری است، انجام می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان قزوین یادآور شد: همچنین دیدار با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در روز 20فروردین را خواهیم داشت که همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله شعر و برنامه‌های آئینی است.

وی بیان کرد: نمایشگاهی از تولیدات تجسمی سال 97 در نگارخانه حوزه هنری قزوین برپا می‌شود که از 20تا27 فروردین ماه در معرض بازدید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

برگزاری ورکشاپ با محوریت شعار سال

دبیر هفته هنر انقلاب اسلامی در قزوین عنوان کرد: نمایش و تحلیل محتوای فیلم 23نفر با حضور کارگردان این فیلم در 21فروردین ماه در حوزه هنری قزوین برگزار خواهد شد و در 25فروردین بررسی 4دهه تحول در ادبیات فارسی در حوزه ادبیات پایداری را با حضور اساتید استانی و کشوری را در نظر گرفتیم.

هوشمند ادامه داد: به لحاظ حضور حداکثری دانشجویان بررسی ساختار پی رنگ در رمان دفاع مقدس را در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار می‌کنیم.

رئیس حوزه هنری استان قزوین بیان کرد: همچنین یک ورکشاپ با محوریت شعار سال مبنی بر "رونق تولید" و موضوع حقوق ضد بشر امریکایی در نگارخانه برگزار می‌شود و برگزاری اختتامیه جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد را هم در برنامه‌ها خواهد بود.

وی یادآور شد: اختتامیه دومین جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس استان قزوین و انتخاب چهره فرهنگی و هنری سال در استان از دیگر برنامه‌ها است که در این هفته برگزار می‌شود.

دبیر هفته هنر انقلاب اسلامی در قزوین در پایان افزود: همچنین امسال برای اولین بار در کشور جشنواره آدینه در استان برگزار می‌شود که فراخوان آن هم منتشر شده و اجرای برنامه‌هایی با محوریت گام دوم انقلاب اسلامی در این هفته برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان