۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین انجام بیش از ۴ هزار ماموریت در نوروز/ ۷نفر در حوادث ترافیکی جان باختند
کد خبر: ۳۳۴۷۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۱۸ ساعت: ۱۲:۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس اورژانس استان قزوین اعلام کرد:

انجام بیش از ۴ هزار ماموریت در نوروز/ ۷نفر در حوادث ترافیکی جان باختند

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: هفت تن در حوادث ترافیکی جان باختند و از ۷۵۹مورد حوادث ترافیکی، در ۷۳۸مورد، اعزام به بیمارستان و در ۲۶۱ مورد، درمان در محل حادثه انجام شد.

انجام بیش از ۴ هزار ماموریت در نوروز/ ۷نفر در حوادث ترافیکی جان باختند

دکتر پیمان نامدار، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: طرح سلامت نوروزی، از روز 25 اسفند 1397 تا روز 16 فروردین 1398 در مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین برگزار شد.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین اذعان کرد: با شروع این طرح، از روز 25اسفندماه، آماده باش نیروهای عملیاتی اورژانس استان آغاز شد و تا پایان طرح سلامت نوروزی جمعا 4128 ماموریت انجام شد.

وی ابراز کرد: از این تعداد 759 ماموریت ترافیکی، تعداد 3369 ماموریت غیرترافیکی، تعداد 58ماموریت بین مراکز درمانی و 847مورد خدمات درمانی در ایستگاه‌های سلامت انجام شد.

مسئول اورژانس 115 استان قزوین با بیان اینکه در این مدت، تعداد 1941 ماموریت شهری و 1282 ماموریت جاده ای انجام شد؛ بیان کرد: هفت تن در حوادث ترافیکی جان باختند و از 759مورد حوادث ترافیکی، در 738مورد، اعزام به بیمارستان و در 261 مورد، درمان در محل حادثه انجام شد.

 نامدار تصریح کرد: در مقایسه با طرح سلامت نوروزی سال گذشته، کل ماموریت‌ها کاهش 1.6 درصدی و حوادث ترافیکی کاهش 12 درصدی مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان