۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین ۲۲میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید
کد خبر: ۳۳۴۷۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۱۷ ساعت: ۱۳:۴۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای قزوین:

۲۲میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از ثبت بیش از ۲۲ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین خبر داد.

۲۲میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید

افشین پیرنون در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: همزمان با سفرهای نوروزی ۹۸ بر اساس اطلاعات دریافتی از ۵۹ دستگاه سامانه تردد شمار بر خط راه‌ها در محورهای مواصلاتی استان قزوین آمار کل تردد ثبت شده در روز ۱۶ فروردین ماه ۱ میلیون ۱۸۵ هزار و ۳۷۹ وسیله نقلیه بوده است.

وی تصریح کرد: سامانه‌های تردد شمار این اداره کل در محورهای استان قزوین از روز شنبه ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۷ تا پایان روز ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۸، ۲۲ میلیون و ۵۱۳ هزار و ۴۴۶ تردد را به ثبت رسانده اند. که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش داشته است.

این مسئول افزود: متوسط نرخ جریان ترافیک (تعداد کل خودروهایی که در یک ساعت از یک مقطع عبور می‌کنند) در سطح کل راه‌های مواصلاتی استان معادل ۷۸۳ وسیله نقلیه در ساعت بوده است. بیشترین متوسط نرخ جریان ترافیک در این ایام، مربوط به آزاد راه کرج- قزوین با ۲ هزار و ۵۱۹ وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین متوسط سرعت تردد در آزاد راه‌ها را ۸۷ و متوسط سرعت در سایر محورهای استان را ۷۱ کیلومتر در ساعت عنوان کرد و گفت: بیشترین متوسط سرعت در این مدت ۱۰۱ کیلومتر در ساعت مربوط به آزادراه قزوین - زنجان بوده است.

وی در پایان با آرزوی نوروزی شاد و سفری ایمن برای هموطنان عزیز، قبل از آغاز سفر به منظور مدیریت سفر خود با بهره گیری از سامانه پیام کوتاه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند. این سامانه از طریق نرم افزار ۱۴۱ نیز قابل دسترسی است. و نرم افزار ۱۴۱ از طریق برنامه بازار و یا تارنمای www.۱۴۱.ir به صورت رایگان قابل دریافت و نصب بر روی گوشی‌های تلفن همراه است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان