۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اولین محموله کمک‌های جامعه ورزشی قزوین راهی لرستان می‌شود
کد خبر: ۳۳۴۷۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۱۴ ساعت: ۱۵:۴ ↗ لینک کوتاه

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان درمصاحبه با صبح قزوین:

اولین محموله کمک‌های جامعه ورزشی قزوین راهی لرستان می‌شود

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: اقلام جمع آوری شده جامعه ورزش استان قزوین عصر امروز راهی لرستان می‌شود و هفته آینده هم دومین محموله کمک‌های ورزش استان به مناطق سیل زده لرستان ارسال خواهد شد.

اولین محموله کمک‌های جامعه ورزشی قزوین راهی لرستان می‌شود

افسانه حسن نائبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی پیش آمده و وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور به خصوص استان گلستان و لرستان و کرمانشاه را درگیر کرد شرایطی ایجاد شد تا به یاری هموطنان خود بشتابیم.

وی با اشاره به استقبال جامعه ورزشی استان قزوین برای کمک به سیل زدگان افزود: طی هفته گذشته نیز کمک‌هایی از سوی اداره کل ورزش و جوانان قزوین برای استان گلستان ارسال شد.

این مسئول بیان کرد: ورزشکاران و جامعه ورزش استان قزوین با برنامه ریزی اداره کل ورزش و جوانان قزوین و هماهنگی با اداره ورزش خرم آباد در راستای کمک به هم وطنان لرستانی اقدام به جمع آوری وسایل اهدایی کردند.

وی عنوان کرد: اقلام جمع آوری شده جامعه ورزش استان قزوین عصر امروز راهی لرستان می‌شود و هفته آینده هم دومین کمک‌های ورزش استان به مناطق سیل زده لرستان ارسال خواهد شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین ابراز کرد: امروز نیز شاهد جمع آوری اقلام مختلف برای عزیزان سیل زده لرستان و شهرستان خرم آباد بودیم که این اقلام شامل فرش، چادرهای امداد، آب معدنی و کنسرو و لباس گرم و لوازم بهداشتی و پتو بود.

وی در پایان گفت: بالغ بر 50 میلیون تومان کمک از سوی جامعه ورزشی و هیئت‌های ورزشی استان برای ارسال به لرستان و خرم آباد جمع آوری شده است که امیدواریم دیگر شاهد این حوادث و خسارت‌ها برای هموطنان خود نباشیم.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان