۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بیشترین میزان بارندگی استان قزوین در شهرستان آوج ثبت شد
کد خبر: ۳۳۴۷۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۱۳ ساعت: ۱۰:۲ ↗ لینک کوتاه

معاون عمرانی استاندار:

بیشترین میزان بارندگی استان قزوین در شهرستان آوج ثبت شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: طی ۳۶ ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی استان قزوین در روستای پرسبانج شهرستان آوج با ۸۲ میلی متر ثبت شده است.

بیشترین میزان بارندگی استان قزوین در شهرستان آوج ثبت شد

علی فرخزاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره میزان بارندگی طی روزهای اخیر در استان قزوین اظهار کرد: بارش باران در استان قزوین از روز شنبه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و کمترین میزان بارندگی استان طی این ساعات 28 میلی متر در طارم سفلی ثبت شده و میانگین بارندگی استان طی این مدت ٦٢ میلی متر بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین افزود: طی 36 ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی استان قزوین در روستای پرسبانج شهرستان آوج با 82 میلی متر ثبت شده است.

وی با اشاره به دبی رودخانه‌های مهم استان تا آخرین لحظات بارش در استان، گفت: رودخانه خررود ١٥٠ متر مکعب بر ثانیه، ابهررود ٤٥ متر مکعب، باراجین ٨٧ متر مکعب بر ثانیه، رودخانه بازار ٨٠ متر مکعب و شاهرود در خروجی استان ٢٤٥ مترمکعب دبی داشته اند که با توجه به میزان ورودی سیلاب‌ها در حال کاهش و افزایش است.

این مسئول اذعان کرد: آب رودخانه حاجی عرب واقع در بخش مرکزی بوئین زهرا نیز به شدت بالا آمده است و احتمال تخلیه روستای حسین آباد در حاشیه این رودخانه برای جلوگیری از مخاطرات وجود دارد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان