۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین استقرار قرارگاه‌های فضای مجازی امام حسن مجتبی(ع) ویژه بحران سیل در مناطق شمال، جنوب و غرب کشور
کد خبر: ۳۳۴۶۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۱۰ ساعت: ۱۸:۲۴ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خبر داد:

استقرار قرارگاه‌های فضای مجازی امام حسن مجتبی(ع) ویژه بحران سیل در مناطق شمال، جنوب و غرب کشور

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج اعلام کرد: سازمان فضای مجازی بسیج در راستای انعکاس نیازمندی‌ها و روند جریان اصیل خدمت به مردم، قرارگاه‌های فضای مجازی ویژه مناطق سیل زده شمال، جنوب و غرب را در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آق قلا، شهر کرمانشاه و اهواز مستقر کرده است.

استقرار قرارگاه‌های فضای مجازی امام حسن مجتبی(ع) ویژه بحران سیل در مناطق شمال، جنوب و غرب کشور

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین؛ مسلم معین اظهار کرد: سازمان فضای مجازی بسیج در راستای انعکاس نیازمندی‌ها و روند جریان اصیل خدمت به مردم، قرارگاه های فضای مجازی ویژه مناطق سیل زده شمال، جنوب و غرب را در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آق قلا، شهر کرمانشاه و اهواز مستقر کرده است.

وی افزود: این قرارگاه‌ها که با نام امام حسن مجتبی(ع) آغاز به کار کرده با همراهی و مشارکت بسیج رسانه، معاونت فضای مجازی و بسیج صدا و سیما، روابط عمومی سازمان بسیج و مراکز فضای مجازی استانهای معین مناطق سیل زده، خبرگزاری‌های فارس، مهر و دانا و همچنین برخی از رسانه‌های محلی مانند پایگاه‌های خبری گلستان ما، بلاغ، مرصادنیوز، رهیاب تشکیل شده است.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج از اعلام آمادگی و همراهی بیش از ۳ هزار نفر از کاربران شبکه های اجتماعی بومی این مناطق برای کمک به اطلاع رسانی و تولید محتوای موثر و صحیح برای روایت حقایق از شرایط منطقه در فضای مجازی خبرداد.

وی در پایان اذعان کرد: سایر فعالان فضای مجازی با دنبال کردن کمپین #بازهم_بسیج در شبکه های مجازی می توانند علاوه بر دسترسی به ده ها هزار عکس و فیلم از روایت خدتمت رسانی‌ها به هموطنان سیل زده، محتواهای خود را با همین کلید واژه منتشر و در دسترس عموم قرار دهند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان