۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین  نمی‌دانم گریه کنم یا بخندم
کد خبر: ۳۳۴۶۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۹ ساعت: ۱۹:۲۶ ↗ لینک کوتاه

کنایه هاشمی طبا در توییتی به روحانی:

 نمی‌دانم گریه کنم یا بخندم

مصطفی هاشمی طبا یکی از نامزدهای انتخابات پیشین ریاست جمهوری،توئیتی کنایه آمیز به غیبت روحانی و مدیران دولت در بحران سیل منتشر کرد.

 نمی‌دانم گریه کنم یا بخندم

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین؛ اتفاقاتی در این روزها ابتدایی سال رخ داد که مقداری دل مردم را به درد آورده است و لازم است که به پیدا و پنهان این موضوع توجه داشت، اما برخی بی توجهی‌ها عامل گلایه شده است و نبود مسئولان در محل مسئولیت خود امری دیگر بود که هموطنان را بیشتر آزرد.

در این میان صحبت‌های بسیاری در میان است و بسیاری از مسئولان کشور دستوراتی را ارائه دادند تا با افرادی که در اتفاقات اخیر به نوعی مقصر هستند برخوردهای لازم صورت بگیرد اما در این میان باز افرادی هستند که به جهت حضور در محل وظیفه خود قرار است توسط دولت تقدیر شوند و معنی این تقدیر معلوم نیست که بر چه مبنا است مگر برای کسی که وظیفه اش را انجام می‌دهد باید مراسم تقدیر و تجلیل برگزار کردیا اینکه باید برای انهایی که ازخودگذشتگی می‌کنند تقدیر و تجلیل فراهم کرد.

در این میان چیزی مصطفی هاشمی طبا نامزد انتخابات پیشین ریاست جمهوری در توییتی که به واقع کنایه های بسیاری را در دل خود دارد نوشت: نمی‌دانم گریه کنم یا بخندم. امروز در وزارت کشور با اقای دکتر جهانگیری جلسه داشتیم و قرار شد طی مراسمی از آن دسته از مسئولانی که در زمان وقوع سیل خارج از کشور نبوده اند تقدیر شود.

منبع: شبکه خبری تهران نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان