۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۵محموله کمک‌های سپاه به گلستان ارسال شد/ آمادگی ۸۰گروه جهادی برای اعزام به مناطق سیل‌زده
کد خبر: ۳۳۴۶۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۵ ساعت: ۸:۳۴ ↗ لینک کوتاه

معاون اجرایی سپاه استان قزوین:

۵محموله کمک‌های سپاه به گلستان ارسال شد/ آمادگی ۸۰گروه جهادی برای اعزام به مناطق سیل‌زده

معاون اجرایی سپاه استان قزوین از ارسال۵محموله کمک‌های سپاه به گلستان خبر داد و گفت: بیش از۸۰ گروه جهادی خودجوش برای حضور در منطقه و کمک رسانی به مردم سیل زده اعلام آمادگی کردند؛ اما هنوز منطقه در این زمینه اعلام نیاز نکرده است.

۵محموله کمک‌های سپاه به گلستان ارسال شد/ آمادگی ۸۰گروه جهادی برای اعزام به مناطق سیل‌زده

سرهنگ محرمعلی والدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: پیرو دستور مقام معظم رهبری به نیروهای مسلح براساس سلسله مراتب جلساتی در سطح استان‌ها مبنی بر کمک رسانی به مردم سیل زده استان‌های گلستان و مازندران برگزار شد.

وی افزود: در این راستا با دستور سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان قزوین، جلسه‌ای در استان برگزار و ستاد بحران برای ارسال کمک‌های اولیه شامل پتو، آب معدنی، شیر خشک و لوازم بهداشتی تشکیل شد.

معاون اجرایی سپاه استان قزوین تصریح کرد: با هماهنگی صورت گرفته این کمک‌ها در قالب دو کامیون و یک ماشین نیسان به منطقه سیل زده شمال ارسال شد.

وی عنوان کرد: کمک‌های ارسالی شامل ۱۱۰۰ تخته پتو، بیش از ۱۸۰۰ دست پوشاک، ۱۰هزار بطری آب معدنی، ۱۸۰ قوطی شیرخشک و ۱۰ کارتن لوازم بهداشتی است.

والدی بیان کرد: در مرحله دوم اعزام کاروان کمک‌های سپاه استان قزوین نیز ‌امروز صبح ۲۰ تن آرد در قالب دو کامیون که نیاز ضروری منطقه است به منطقه سیل زده ارسال می‌شود.

وی ابراز کرد: فرماندهان نواحی در شهرستان ‌ها با هماهنگی فرمانداران و بین بخشی و شهرستانی از بعدازظهر روز گذشته آماده‌اند که کمک‌های مردمی را جمع کنند تا همانند خدمت رسانی و امدادرسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه اقدامات لازم برای خدمت رسانی به مردم سیل زده شمال نیز انجام شود تا بتوانیم بخشی از آلام آنها را التیام ببخشیم.

معاون اجرایی سپاه استان قزوین عنوان کرد: آمادگی لازم برای اعزام گروه‌های جهادی در بحث فرهنگی، عمرانی و بهداشتی و درمانی در سپاه استان وجود دارد اما تاکنون اعلام نیاز نشده است و در صورت نیاز اعزام خواهند شد.

وی در پایان گفت: بیش از ۷۰ تا ۸۰ گروه جهادی خودجوش برای حضور در منطقه و کمک رسانی به مردم سیل زده اعلام آمادگی کردند اما هنوز منطقه در این زمینه اعلام نیاز نکرده است.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان