۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین فعالیت ۲۰۰گروه جهادی در خدمت رسانی به مناطق سیل زده شمال کشور
کد خبر: ۳۳۴۶۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۴ ساعت: ۱۳:۲۱ ↗ لینک کوتاه

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور خبرداد:

فعالیت ۲۰۰گروه جهادی در خدمت رسانی به مناطق سیل زده شمال کشور

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در راستای کمک به حل مشکل و امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل زده استانهای مازندران، گلستان و خراسان شمالی، ۲۰۰ گروه جهادی بومی در حال خدمت رسانی هستند.

فعالیت ۲۰۰گروه جهادی در خدمت رسانی به مناطق سیل زده شمال کشور

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین؛ رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در راستای کمک به حل مشکل و امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل زده استانهای مازندران، گلستان و خراسان شمالی، 200 گروه جهادی بومی در حال خدمت رسانی هستند.

محمد زهرایی اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 200 گروه جهادی بومی بسیج سازندگی به استعداد 4000 جهادگر در بحران سیل این دو استان مشغول خدمت رسانی هستند.

سرهنگ محمد زهرایی افزود: تاکنون بیش از ۲۰دستگاه ماشین آلات سنگین از قبیل کمپرسی،لودر،بیل مکانیکی وگریدر در منطقه فعال شده اند و امیدواریم با بکارگیری ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز، نقشی اندک در راه امدادرسانی به سیلزدگان گلستان و مازندران و خراسان شمالی کمک به رفع آلام آنان داشته باشیم.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: تابحال بالغ بر۷کامیون حاوی پتو، کنسرو، آب معدنی و خشکبار از سایر استانها جمع آوری شده و ارسال شده است.

زهرایی با اشاره به آمادگی 2000 گروه جهادی برای خدمت رسانی افزود : سازمان بسیج سازندگی درکنار سایر رده های سازمان بسیج مستضعفین خدمت گسترده و بی وقفه و تا حل کامل مشکلات ضروری در مناطق زلزله زده را وظیفه و رسالت خود می داند و در صورت اعلام مسئولین محلی 2000 گروه جهادی در سه استان مازندران، گلستان و خراسان شمالی خدمت رسانی خواهند کرد.

وی بیان کرد: مسئولین بسیج سازندگی و گروه های جهادی حاضر در مناطق نیازهای امکاناتی این مناطق شناسایی و در اولین فرصت تجهیزات مورد نیاز در شهرهای سیل زده به خصوص شهر آق قلا مورد استفاده قرار می گیرد.

انتهای پیام/7003

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان