۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین شماره حساب‌های مشترک کمک به سیل زدگان اعلام شد
کد خبر: ۳۳۴۶۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۴ ساعت: ۸:۴۱ ↗ لینک کوتاه

از سوی جمعیت هلال احمر قزوین؛

شماره حساب‌های مشترک کمک به سیل زدگان اعلام شد

از سوی جمعیت هلال احمر قزوین شماره حساب‌های مشترک کمک به سیل زدگان اعلام شد.

شماره حساب‌های مشترک کمک به سیل زدگان اعلام شد
 

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ جمعیت هلال احمر استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای شماره رسمی حساب‌های مشارکتی برای کمک به سیل زدگان شمال کشور را اعلام کرد.

در اطلاعیه شماره ۳ جمعیت هلال احمر در خصوص سیل شمال کشور آمده است: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به دنبال درخواست‌های متعدد مردمی و همچنین ساماندهی و تمرکز دریافت کمک‌های نقدی و جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی از احساسات عمومی، فراخوان جدید جلب مشارکت‌های مردمی خود را پس از زلزله کرمانشاه به سیل‌زدگان شمال کشور اختصاص داد.

به این ترتیب هموطنان کشورمان می‌توانند جهت اهدای کمک‌های نقدی خود برای جبران خسارات سیل زدگان شمال کشور از مسیرهای قانونی اعلام شده اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک‌های کشور به نام جمعیت هلال احمر برای دریافت کمک‌های مردمی از طریق شماره کارت: ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۶۴۶۰۶ واریز از طریق موبایل: *۷۸۰*۱۱۲# تعیین شده است.

همچنین حساب رسمی مشارکت‌های مردمی جمعیت هلال احمر تحت نظارت دستگاه‌های ذیربط قرار دارد و هرگونه جلب مشارکت از این طریق تا اطلاع ثانوی در اختیار سیل‌زدگان شمال کشور قرار خواهد گرفت و گزارش آن نیز در اسرع وقت به اطلاع افکار عمومی می‌رسد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان