۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین یک کشته در برخورد خاور با عابر پیاده در آزادراه
کد خبر: ۳۳۴۶۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۱/۲ ساعت: ۱۵:۱۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان قزوین خبرداد:

یک کشته در برخورد خاور با عابر پیاده در آزادراه

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: یک دستگاه خاور با راننده یک دستگاه پراید که در شانه خاکی آزاد راه به علت نقض فنی خودرو پارک و راننده در حال تعمیر خودرو بوده برخورد و مصدوم می‌شود.

یک کشته در برخورد خاور با عابر پیاده در آزادراه

سرهنگ "نصراله بیگلری" در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در ساعت 20:00 شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سانحه رانندگی در لاین شمالی آزاد راه "قزوین- زنجان" حوالی "قره باغ "بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه در محل حاضر شدند.

 وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل وقوع حادثه مشخص شد یک دستگاه خاور با راننده یک دستگاه پراید که در شانه خاکی آزاد راه به علت نقض فنی خودرو پارک و راننده در حال تعمیر خودرو بوده برخورد و مصدوم می‌شود.

 رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: بلافاصله مصدوم حادثه توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام که متاسفانه مصدوم به علت شدت ضربات وارده در بیمارستان فوت کرد.

 بیگلری ابراز کرد: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه رانندگی را عدم توجه به جلو راننده کامیون خاور به میزان 50 درصد و نقض ماده 4 قانون ایمنی راه ها از سوی راننده سواری پراید به میزان 50 درصد اعلام کردند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان