۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۱۱۲نفر در حوادث چهارشنبه‌سوری مصدوم شدند
کد خبر: ۳۳۴۶۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ ساعت: ۸:۵۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس اورژانس استان درمصاحبه با صبح قزوین:

۱۱۲نفر در حوادث چهارشنبه‌سوری مصدوم شدند

رئیس فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: کل مصدومان تا نیمه شب روز گذشته به ۱۱۲ نفر رسید درصورتی که سال گذشته این آمار ۱۱۷نفر بود که خوشبختانه در سال جاری به جای افزایش حوادث با کاهش مصدومان روبرو بودیم.

۱۱۲نفر در حوادث چهارشنبه‌سوری مصدوم شدند

دکتر پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره وضعیت حوادث قزوین در آخرین چهارشنبه سال اظهار کرد: طی سال جاری در راستای آموزش و آگاهسازی خانواده‌ها و نوجوانان و جوانان دوره‌های آموزشی خوبی در شهرهای مختلف استان بودیم که خوشبختانه برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در سال جاری نسبت به سال گذشته با مصدومیت کمتری مواجه بود و شاهد کاهش آمار مصدومان حوادث بودیم.

وی افزود: کل مصدومان تا نیمه شب روز گذشته به 112 نفر رسید درصورتی که سال گذشته این آمار 117نفر بود که خوشبختانه در سال جاری به جای افزایش حوادث با کاهش مصدومان روبرو بودیم.

رئیس فوریت‌های پزشکی استان قزوین ابراز کرد: بیشترین نوع آسیب در حوادث چهارشنبه آخرسال در حوزه سوختگی 56 نفر، بریدگی و خراشیدگی 17 نفر و قطع عضو یک نفر و سایر موارد نیز 38نفر بود.

وی با بیان اینکه بیشترین اندام آسیب دیده در حوادث روز گذشته مربوط به دست با 49مصدوم بود، اذعان کرد: 27 نفر آسیب چشمی و 9نفر از ناحیه سر و گردن و 27نفر جزو سایر موارد آسیب دیدگی بودند.

این مسئول عنوان کرد: از کل مصدومان این حوادث 10 نفر در بخش‌های تخصصی بستری شدند و بقیه مصدومان به صورت درمان در محل حادثه یا درمان در بیمارستان بودند که با انجام اقدامات اولیه ترخیص شدند.

وی درباره آمار مصدومین مرتبط با حوادث چهارشنبه آخر سال به تفکیک شهرستان یادآورشد: از کل 112مصدوم حوادث آخرین چهارشنبه سال 33نفر مربوط به شهرستان تاکستان، 51مصدوم شهر قزوین، 15نفر شهرستان آبیک، 6نفر شهرستان بویین زهرا و 3نفر شهرستان البرز و 4نفر شهرستان آوج بود.
انتهای پیام/۲۰۰۲

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان