۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین جانشین فرمانده ناجای کشور با نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین دیدار کرد
کد خبر: ۳۳۴۶۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ ساعت: ۱۰:۱۱ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرمانده ناجای کشور با نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین دیدار کرد

جانشین فرمانده ناجای کشور با آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کرد.

جانشین فرمانده ناجای کشور با نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین دیدار کرد

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ آیت‌الله عابدینی پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در دیدار سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجای کشور و با حضور استاندار قزوین، سردار محمودی فرمانده سابق انتظامی استان و مهدی حاجیان فرمانده جدید انتظامی استان قزوین اظهار کرد: سردار محمودی در استان قزوین حضور تأثیرگذاری داشتند و از حضور ایشان در این استان خاطرات خوبی داریم و رسالت‌هایی که در حوزه کاری ایشان بود، به خوبی انجام شد.

وی به تشریح اهمیت امنیت از نگاه دین پرداخت و تصریح کرد: امنیت، از آب ‌و نان هم مهم‌تر و واجب‌تر است و این اهمیت سبب شده نخستین دغدغه و درخواست حضرت ابراهیم (ع) به‌عنوان پیغمبری اولوالعزم، تأمین امنیت مردم باشد.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه ایمان کلیدی‌ترین کلمه دینی در قرآن است، تصریح کرد: ایمان و امنیت از یک خانواده هستند و معلوم می‌شود تا ایمان نباشد، هر چقدر هم تلاش کنیم امنیت و آرامش حقیقی نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: انسان‌ها اگر تمام ثروت و قدرت دنیا را داشته باشند، بدون ایمان به خدا به امنیت و آرامش درونی نمی‌رسند چرا که بدون ایمان به خدا، نقشه روشنی از عالم نخواهند داشت.

💢سال را با امنیت کامل سپری کردیم
سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجای کشور نیز در این دیدار با بیان اینکه نیروی انتظامی رکن اصلی امنیت عمومی است، اظهار کرد: بحمدالله با عنایت خداوند، هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبر و بردباری مردم شریف و مجاهدت پیدا و پنهان همه نیروهای امنیتی کشور، سال را با امنیت کامل سپری کردیم.

وی تصریح کرد: مردم نشان دادند اگر مشکل، نگرانی و دغدغه‌ای دارند، از اصول بنیادین خود یعنی دین، حکومت دینی و انقلاب اسلامی دست بردار نیستند.

جانشین فرمانده ناجای کشور ابراز کرد: هر چند سال 97، سال پرکاری برای نیروی انتظامی بود، اما سال پر افتخاری را به همراه داشتیم و رهبری نیز در دیدار اخیری که با ایشان داشتیم، رضایت کاملی از عملکرد نیروی انتظامی داشتند.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین نیز در این دیدار با تقدیر از خدمات سردار محمودی فرمانده سابق انتظامی استان بیان کرد: سردار محمودی عملکرد بسیار خوبی در استان قزوین داشتند و در این مدت با تدبیر عمل کردند و با همکاری و هماهنگی بسیار خوبی که با سایر نیروها داشتند، شاهد امنیت بسیار بالایی در قزوین بودیم.

گفتنی است سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجای کشور به منظور معرفی سردار مهدی حاجیان به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان، به قزوین سفر کرده است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان