۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین اکران‌های نوروزی از امروز آغاز می‌شود
کد خبر: ۳۳۴۶۰۴ نویسنده: اسکندر نادری‌پور تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ ساعت: ۷:۲۲ ↗ لینک کوتاه

مدیر سینما بهمن قزوین:

اکران‌های نوروزی از امروز آغاز می‌شود

مدیر سینما بهمن قزوین گفت: اکران نوروزی از امروز در سینما بهمن قزوین آغاز می‌شود که تاکنون اکران فیلم‌های «زندانی ها»، «رحمان ۱۴۰۰»، «پیشونی سفید ۳» و فیلم «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی در سینما بهمن قزوین قطعی شده است.

اکران‌های نوروزی از امروز آغاز می‌شود

اسکندر نادری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به فیلم‌های اکران شده یا در حال اکران سینما بهمن قزوین اظهار کرد: فیلم‌های سوء تفاهم، هت تریک، راهبه، جن زیبا، قانون مورفی، ماموریت غیرممکن و دزد و پری فیلم‌های روی پرده سینما بهمن قزوین در یک ماه گذشته بودند.

وی افزود: در اسفند ماه امسال همه فیلم‌ها با کاهش مخاطب مواجه بود؛ از این روز میزان فروش فیلم سینمایی قانون مورفی در مدت بیش از دو ماه اکران ۵۰۰ میلیون ریال، هت تریک در بازه زمانی کمتر از یک ماه اکران ۶۰ میلیون ریال، جن زیبا طی۲۰ روز نزدیک به ۴۰ میلیون ریال و سوء تفاهم نزدیک به ۲۵میلیون ریال بود.

مدیر امور سینمایی موسسه بهمن سبز در استان قزوین تصریح کرد: متاسفانه از ماه محرم و صفر امسال به بعد فروش سینماهای کشور افت کرد زیرا فیلم هزارپا زود از روی پرده برداشته شد و پس از آن نیز به دلیل نبود فیلم قوی، مردم به فیلم‌های به نمایش درآمده در سینما اقبال خوبی نشان ندادند و در این میان فقط فیلم قانون مورفی با استقبال خوب تماشاگران مواجه شد.

وی عنوان کرد: فیلم‌های نوروزی از امروز در سینما بهمن قزوین اکران می‌شوند؛ البته اکران فیلم«غلامرضا تختی» ساخته بهرام توکلی از روز یکشنبه در سینما مهتاب شروع شده است.

نادری پور با اشاره به اسامی فیلم‌های اکران نوروزی بیان کرد: از ۱۴ فیلمی که برای اکران نوروزی کاندید شدند در نهایت ۷ فیلم انتخاب شد که تاکنون اکران فیلم‌های «زندانی ها» ساخته مسعود ده‌نمکی، «رحمان ۱۴۰۰» ساخته منوچهر هادی، «پیشونی سفید ۳» ساخته جواد هاشمی و فیلم«متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی در سینما بهمن قزوین قطعی شده است.

افزایش 50درصدی مخاطبان سینما در اکران نوروزی
مدیر سینما بهمن قزوین در ادامه گفت: بهترین اکران، اکران نوروزی است و آثار سینمایی بیشترین فروش را در این بازه زمانی دارد چراکه پرفروش‌ترین و بهترین فیلم‌ها معمولا در اکران نوروزی پیشنهاد می‌شود البته ممکن است چند فیلم ضعیف هم در کنار فیلم‌های قوی گذاشته شود اما در مجموع اکثر فیلم‌هایی که در این ایام به نمایش درمی‌آید فیلم‌های خوبی به لحاظ استقبال مخاطبان و میزان فروش هستند.

مدیر امور سینمایی موسسه بهمن سبز در استان قزوین عنوان کرد: در ایام نوروز تعداد مخاطبان سینما تقریبا ۵۰ تا ۶۰ درصد بیشتر از دیگر ماه‌های سال است به طوریکه در فروردین ماه امسال بیش از ۲۵ هزار نفر مخاطب داشتیم که آمار قابل توجهی برای سینمای ماست.

وی تاکید کرد: با توجه به اکران فیلم رحمان ۱۴۰۰ و زندانی‌ها در اکران نوروزی پیش‌بینی می‌کنم آمار مخاطبان بیش از ۳۰ هزار نفر در فروردین ماه ۹۸ باشد.

نادری پور اذعان کرد: امسال با وجود تورم قیمت بلیط سینمای بهمن تغییری نکرد و همان ۸ هزار تومان بود و افزایش قیمت نداشتیم اما برای سال جدید با توجه به نرخ تورم بلیط سینماها با ۲ هزار تومان افزایش، ۱۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی عنوان کرد: سال آتی همچون سال‌های گذشته ممکن است برخی فیلم‌های پرفروش به صورت مشترک در سینما بهمن و مهتاب به نمایش درآید.

مدیر امور سینمایی موسسه بهمن سبز در استان قزوین در پایان گفت: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فیلم‌های در حال اکران و سانس فیلم‌ها همچنین ارائه نظرات و پیشنهادات و نقدهای خود به کانال سینما بهمن به آدرس @bahman_qazvin مراجعه کنند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان