۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین نیروی انتظامی قزوین به لباس‌های دوربین‌دار مجهز می‌شود
کد خبر: ۳۳۴۵۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ ساعت: ۱۴:۳۱ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرمانده انتظامی استان:

نیروی انتظامی قزوین به لباس‌های دوربین‌دار مجهز می‌شود

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در سال جدید دوربین‌هایی بر یقه همکاران وصل خواهد شد و هنگام مراجعه با مخاطبین نحوه برخورد، را مورد پایش و رصد قرار می‌دهیم.

نیروی انتظامی قزوین به لباس‌های دوربین‌دار مجهز می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ مهدی حاجیان در رزمایش ترافیکی نوروز سال ۹۸ که امروز(شنبه) در پلیس راه آزاد راه قزوین _رشت برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه قزوین امسال با هماهنگی تمام دستگاه‌‌های امدادی و خدمات رسان توانست رتبه برتر را در حوزه راه کسب کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: تعامل بین دستگاه‌ها و سازمان‌های خدمات رسان نشان دهنده پویایی یک سیستم است و این نشان می‌دهد که خدمات رسانی به تنهایی و از سوی یک دستگاه امکان پذیر نیست و همه دستگاه‌ها باید در این راستا تلاش کنند.

وی با بیان اینکه اطاعت از قانون یکی از اساسی‌ترین موارد در حوزه‌های پلیس راه است، گفت: اجرای قانون توسط پلیس موجب اطاعت پذیری مردم خواهد شد و همچنین احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی موجب ایجاد جامعه منظم و پویا می‌شود.

حاجیان ادامه داد: امسال مجموعه پلیس راه به سمت سیستمی بودن پیش رفته و در حال حاضر تمام خودروها به سامانه جی پی اس وصل هستند که رصد و پایش خودرو ها را نمایش می‌دهد .

این مقام انتظامی ادامه داد: در سال جدید در نظر داریم علاوه بر تجهیز خودورهای پلیس به سیستم جی پی اس؛ دوربین‌هایی بر یقه همکاران وصل خواهد شد که هنگام مراجعه با مخاطبین نحوه برخورد، را مورد پایش و رصد قرار می‌دهیم که این امر در راستای احترام به حقوق شهروندی اجرا شده است

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اظهارکرد:امیدواریم در سال جدید با تدابیر فرماندهی انتطامی استان در راستای پایش و کنترل ارتباطات بتوانیم مدال خدمتگزاری به هموطنان نوروزی را کسب کنیم.

حاجیان در پایان گفت: مردم واقف هستند که مجموعه پلیس زمانی که مردم در تعطیلات بسر می برند در حال خدمت رسانی به مردم هستند و امیدواریم با هماهنگی دستگاه‌های امدادرسان امسال نیز بتوانیم عملکرد خوبی را ارائه دهیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان