۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تاکنون در جبهه‌سازی نیروهای انقلاب ضعیف عمل کردیم
کد خبر: ۳۳۴۵۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ ساعت: ۱۲:۵۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه قزوین:

تاکنون در جبهه‌سازی نیروهای انقلاب ضعیف عمل کردیم

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: جذب حداکثری گمشده نیروهای انقلاب اسلامی است و متاسفانه تاکنون در جبهه سازی نیروهای انقلاب اسلامی و جذب حداکثری نیروها قوی عمل نشده است.

تاکنون در جبهه‌سازی نیروهای انقلاب ضعیف عمل کردیم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت‌الاسلام روح الله فاطمی نسب ظهر امروز(شنبه) در دیدار با امام جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان آبیک اظهار کرد: در خصوص جذب و حضور جوانان در نمازجمعه و ستاد برگزاری نماز جمعه اقدام شود.

وی افزود: به گونه ای که تجارب و اندوخته‌های پیشکسوتان در این عرصه جوانان منتقل شود و بزرگترها از فعالیت‌های جوانان از در این عرصه و در این سنگر لذت ببرند.

این مسئول اذعان کرد: ستاد نماز جمعه نباید از جوانان قدیمی خالی شود و همانگونه که تاکنون همراه بوده‌اند در ادامه راه نیز باید در کنار جوانان همراه ستادنمازجمعه باشند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با بیان اینکه همه ما مسلمان هستیم و فرقی ندارد که در کدام دولت و جناح فعالیت می‌کنیم، ابراز کرد: نگاه کریمانه و رحیمانه که سیره و سنت الهی، ائمه اطهار، پیامبر(ص)، در امتداد آن امام راحل و امام خامنه ای است، باید در ستاد نماز جمعه مدنظر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: جذب حداکثری گمشده نیروهای انقلاب اسلامی است و متاسفانه تاکنون در جبهه سازی نیروهای انقلاب اسلامی و جذب حداکثری نیروها قوی عمل نشده است.

این مسئول بیان کرد: در زمان جنگ یک میلیون و ۲۵۰هزار نفر درگیر جنگ بودند و از این جبهه سازی غافل شدیم و با رویکرد جذب حداکثری این جبهه سازی ادامه پیدا نکرد که لازم است در این زمینه اقدامات شایسته صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: متاسفانه نگاه کریمانه، گمشده برخی از بزرگان ماست و اگر این نگاه کریمانه وجود داشت الان شاهد مشکلات موجود در جناح‌های سیاسی نبودیم.

فاطمی نسب با تاکید بر اینکه نمازجمعه مستقل است و به هیچ گروه و جناح سیاسی تعلق ندارد، تصریح کرد: البته در خط مقدم سنگر انقلاب که نمازجمعه است، حزب اللهی‌ها هستند، اما نگاه جناح سیاسی در نماز جمعه وجود ندارد و این سیره الهی، ائمه و انبیاء و امام و رهبری برای جذب حداکثری است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای احتمال وقوع فتنه سال ۹۸ عنوان کرد: اگر می‌خواهیم از این فتنه به سلامت بگذریم نگاه جذب حداکثری را باید عملیاتی کنیم که در غیر این صورت ضربه خواهیم خورد، چراکه هم اکنون آخرین حربه دشمن حربه اقتصادی است.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین اذعان کرد: دشمن به این نتیجه رسیده اند که انقلاب مردمی را مردم می‌توانند به زمین بزنند، پس بنابراین باید مردم هوشیاری خود را بیش از پیش کنند.

وی گفت: در افزایش قیمت‌ها دست‌هایی طراحی می‌کنند تا فشار اقتصادی بر مردم تحمیل شود و از طرفی هم فضا را مسموم می‌کنند تا مقابل انقلاب قرار گیرند و اگر هسته مرکزی جبهه نیروهای انقلاب تلاش و همت نکنند مشکل ایجاد خواهد شد.

این مسئول افزود: نمازجمعه بهترین سنگر برای دفاع از آرمان‌های انقلاب است و این تریبون مقدس ترین تریبون نظام جمهوری اسلامی است که باید فریاد مستضعفین به گوش دیگران برسد و لازم است روشنگری شود تا در فتنه پیش رو حق و ناحق تشخیص داده شود.

فاطمی نسب ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام رمضانی رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان آبیک گفت: وی به جهت خدمات شایسته و توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایی که دارد به عنوان ناظر ستادهای نماز جمعه در استان انتخاب شد و به جای ایشان حجت الاسلام خدابخشی به عنوان سرپرست ستاد، تا تعیین مسئول ستاد فعالیت خواهد کرد.

گفتنی است؛ در این مراسم ضمن اهدای لوح و هدیه از خدمات حجت الاسلام و المسلمین رمضانی با حضور امام جمعه آبیک و مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین قدردانی شد و احکام معاونت ها و اعضای مشورتی ستاد نماز جمعه آبیک نیز به افراد مورد نظر اعطا شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان