۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اردوی جهادی ویژه نوروز در روستای رجایی‌دشت آغاز شد
کد خبر: ۳۳۴۵۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ ساعت: ۸:۳۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

اردوی جهادی ویژه نوروز در روستای رجایی‌دشت آغاز شد

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: توسط بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اردوی جهادی ویژه نوروز در روستای رجایی‌دشت آغاز شد.

اردوی جهادی ویژه نوروز در روستای رجایی‌دشت آغاز شد
مهدی صادق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: اردوی جهادی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج رجایی دشت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین مزین بنام شهید ابراهیم هادی برای مرمت و ساخت خانه محرومین شروع به‌کار کردند.

وی ابراز کرد: پایان سال و دغدغه‌های شخصی این ایام مانع از حرکت جهادی و توجه به محرومین توسط بسیجیان نشد و از امروز شروع به خدمت‌رسانی کردند تا خانواده ای در سال نو خوشحال باشند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اذعان کرد: این اردو شامل مرمت و سفید کاری منزل یکی از اهالی شریف و محترم رجایی دشت است، این اردو توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید حججی روستای رجایی دشت با همکاری سازمان بهزیستی بخش الموت غربی انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: بخش اعظم و هدف از برگزاری این اردوهای جهادی، بر پایه سازندگی استوار شده است که این سازندگی از خودسازی درونی افراد آغاز و به سازندگی در مناطق محروم خلاصه می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: در این اردوی جهادی شاهد تلاش‌های شبانه روزی فرمانده و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج جوادالائمه رجایی‌دشت هستیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان