۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۲هزارتن میوه ویژه شب عید توزیع می‌شود
کد خبر: ۳۳۴۵۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ ساعت: ۱۳:۲۹ ↗ لینک کوتاه

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین:

۲هزارتن میوه ویژه شب عید توزیع می‌شود

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: با توجه به تقاضای مردم برای خرید میوه، امسال ۱۳۰غرفه مسئولیت توزیع میوه در استان را برعهده خواهند داشت.

۲هزارتن میوه ویژه شب عید توزیع می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ جلسه توجیهی عاملان فروش میوه شب عید طرح تنظیم بازار امروز(پنجشنبه) با حضور بیش از 50غرفه دار میوه در سالن آمفی تئاتر سازمان برگزار شد.

محمود محمودی در این جلسه اظهار کرد: نزدیک به 2هزار تن میوه (سیب و پرتقال) با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی در ایام نوروز 98 در استان قزوین توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین اعلام کرد: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در کمیته راهبردی، میوه‌های ذخیره شده در سردخانه‌ها از ۲۵اسفندماه با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه خواهند شد.

این مسئول با اعلام اینکه سال گذشته 87غرفه توزیع میوه شب عید در استان برپا شد، گفت: با توجه به تقاضای مردم برای خرید میوه، امسال 130غرفه مسئولیت توزیع میوه در استان را بر عهده خواهند داشت.

عملکرد غرفه‌داران تحت نظارت قرار می‌گیرد
وی با تاکید بر رعایت حال مردم در این شرایط اقتصادی تصریح کرد: غرفه داران با مردم رفتار محترمانه و با کرامت داشته باشند و در توزیع میوه منصفانه رفتار کنند و باید به دنبال رضایتمندی 100درصدی مردم باشند.

محمودی بیان کرد: فروش کالاها و میوه‌های خارج از طرح تنظیم بازار در غرف تعیین شده (سیب و پرتقال شب عید) تحت هر شرایطی ممنوع است.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین اذعان کرد: به منظور حمایت از مصرف کننده در زمان توزیع محصول وزن سبدهای میوه از کل وزن میوه کسر شده و در قیمت میوه محاسبه شده است.

وی با بیان اینکه نظارت‌های شدید بر عملکرد غرفه‌داران صورت خواهد گرفت، گفت: ناظرین سازمان در غرفه‌های توزیع میوه شب عید مستقر هستند و تخلف به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان