۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین کشف ۴۱هزار انواع مواد محترقه در قزوین
کد خبر: ۳۳۴۵۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ ساعت: ۱۵:۱۵ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرمانده انتظامی استان اعلام کرد:

کشف ۴۱هزار انواع مواد محترقه در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف تعداد ۴۱ هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگیری یک نفر در این خصوص در شهرستان قزوین خبر داد.

 کشف ۴۱هزار انواع مواد محترقه در قزوین
سرهنگ مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به نزديكي پايان سال، تشديد اقدامات كنترلي واحد های گشت شهرستان قزوین در خصوص انتقال انواع مواد محترقه در دستور كار پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي شهرستان قزوین با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات لازم از فعالیت یک فرد توزیع کننده مواد محترقه مطلع و با مراقیبت های نا محسوس فرد مورد نظر را حین فعالیت در این زمینه در سطح شهر شناسایی و دستگیر کردند.

اين مقام انتظامي اضافه کرد: در بازرسي از وسایل همراه وی تعداد 41 هزار عدد انواع مواد محترقه كشف و متهم با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

جانشین فرمانده انتظامي شهرستان استان قزوین در پايان با اشاره به نزديکي چهارشنبه آخر سال و فعاليت‌هاي غيرقانوني سودجويان براي تهيه، نگهداري و توزيع انواع مواد محترقه، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعاليت مشکوک، مراتب را از طریق تلفن 110 در اسرع وقت به پليس اطلاع دهند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان