۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین کشف شد
کد خبر: ۳۳۴۵۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ ساعت: ۱۵:۴۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان:

۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در بازرسي ماموران از خودرو مقدار ۲۲كيلو و ۶۰۰گرم ترياك در ۳۹ عدد بطری آب معدنی کوچک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز کرده بود کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

 ۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین کشف شد
سرهنگ منصور خدائی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچيان و سوداگران مرگ ماموران انتظامی قزوین حین ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری در مبادی ورودی قزوین به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک و دستور ایست صادر شد.

وی افزود: راننده پژو بدون توجه به فرمان ایست ماموران با سرعت بالا متواری، که بلافاصله پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در جاده "نسیم شمالی" خودرو متوقف شد.

این مسئول اضافه کرد: در بازرسي ماموران از خودرو مقدار 22كيلو و 600گرم ترياك در 39 عدد بطری آب معدنی کوچک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز کرده بود کشف و راننده خودرو دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین ادامه داد: ماموران این پلیس در اقدامی دیگر پس از متوقف کردن یک دستگاه اتوبوس در عوارضی آزاد راه "قزوین- کرج" و بازرسی از آن مقدار 488 گرم مواد مخدر از نوع شیشه از یک مسافر اتوبوس کشف و متهم را به مقر پلیس انتقال دادند.

خدائی در پايان گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحويل مراجع قضائي و با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان