۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ‍ اعزام ۸۰۰ زائر از قزوین به مناطق عملیاتی جنوب کشور
کد خبر: ۳۳۴۴۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ ساعت: ۱۱:۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) خبرداد:

‍ اعزام ۸۰۰ زائر از قزوین به مناطق عملیاتی جنوب کشور

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) گفت: حضور در یادمان‌های شهدا گام موثری برای آشنایی با دلاوری‌ها، ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان در سال‌های دفاع مقدس است.

‍ اعزام ۸۰۰ زائر از قزوین به مناطق عملیاتی جنوب کشور
مهدی صادق‌پور  در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین  اظهار کرد: در ایام نوروز از پنجم فروردین ماه سال آینده 800نفر از بسیجیان و مردم شریف شهرهای اقبالیه، محمود آباد، الموت و طارم سفلی، کوهین و شینقر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی افزود: برخی زائرین بصورت خود جوش خارج از کاروان در اردوگاه صاحب الامر(عج) خرمشهر به این کاروان می‌پیوندند.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوبن یادآور شد: زائرین در طول مدت حضور خود که به مدت 4 روز است، از برخی مناطق عملیاتی از جمله شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه، اروندکنار، معراج شهداء بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی برای زائرین در طول سفر تدبیر شده است، یادآور شد: برنامه‌هایی از قبیل برگزاری افتتاحیه، تهیه و توزیع بروشور، اقلام فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی، اختتامیه و اهداء جوائز انجام خواهد گرفت.

این مسئول ابراز کرد: اردوهای راهیان‌نور عظمت هشت سال حماسه و دلاورمردی رزمندگان اسلام در جبهه‌ها را نشان می‌دهد، حضور مردم در قالب کاروان‌های راهیان‌نور به ویژه جوانان تاثیر قابل توجهی در روحیه معنوی، مقاومت و ظلم‌ستیزی خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین تصریح کرد: حضور در یادمان‌های شهدا گام موثری برای آشنایی با دلاوری‌ها، ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان در سال‌های دفاع مقدس است.

وی در پایان گفت: هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی، ترویج فرهنگ مقاومت، حفظ روحیه از خود گذشتگی و ایثار و تشریح ارزش‌های دفاع مقدس است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان