۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۵۰۰میلیون ریال کالای احتکار شده کشف شد
کد خبر: ۳۳۴۴۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ ساعت: ۹:۳۷ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین:

۵۰۰میلیون ریال کالای احتکار شده کشف شد

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف بیش از ۷ هزار لیتر روغن خوراکی احتکار شده در قزوین خبر داد.

 ۵۰۰میلیون ریال کالای احتکار شده کشف شد
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از اطلاع از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه نگهداری مواد مخدر و اجرای دستور قضایی مبنی بر جلب و دستگیری فرد مود نظر، حین ورود ماموران به داخل ساختمان فردی که خود را مالک معرفی می کرد مانع از ورود ماموران به داخل منزل می‌شود.

این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس و بررسی‌های لازم مشخص شد فرد مورد نظر مقادیر زیادی روغن خوراکی در منزل خود دپو که با بر هم زدن نظم عمومی و درگیری با ماموران قصد جلوگیری از ورود ماموران به داخل ساختمان را داشت.

فرمانده انتظامی استان قزوین ابراز کرد: فرد مالک پس از بستن درب منزل به همراه همسر خود قصد متواری شدن با خودروی شخصی داشت.

وی بیان کرد: پس ازحضور ماموران واحد گشت کلانتری و تلاش ماموران خودرو متوقف و راننده وسرنشین خودرو دستگیر شدند..

محمودی عنوان دکرد: پس از ورود ماموران به داخل ساختمان پس از بازرسی از منزل تعداد640 عدد کارتن حاوی روغن خوراکی به مقدار 7 هزار و 680 لیتر کشف و با حضور عوامل اداره تعزیرات حکومتی و صنعت و معدن و موضوع احتکار محرز و مشخص شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به ارزش تقریبی 500 میلیون ریالی کالای احتکار کشف شده برابر اعلام کارشناسان تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان