۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین مرغدارانی که مرغ را با قیمت مصوب عرضه نکنند، جریمه می‌شوند
کد خبر: ۳۳۴۴۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ ساعت: ۹:۳۲ ↗ لینک کوتاه

معاون برنامه‌ریزی اقتصادی استانداری قزوین:

مرغدارانی که مرغ را با قیمت مصوب عرضه نکنند، جریمه می‌شوند

معاون برنامه ریزی اقتصادی استانداری قزوین گفت: اگر مرغداران بر اساس توافق انجام شده؛ مرغ را با قیمت مصوب عرضه نکنند طبق قانون در صورت احراز تخلف با شدت با آنها برخورد می‌شود.

مرغدارانی که مرغ را با قیمت مصوب عرضه نکنند، جریمه می‌شوند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ منوچهر حبیبی صبح امروز(سه شنبه) در جلسه ستاد تنظیم بازار در استانداری قزوین اظهار کرد: کلیه واحدهای مرغداری که نهاده‌هایی با ارز دولتی دریافت کرده اند بایستی بر اساس تعهد داده شده بخشی از مرغ تولیدی خود را با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه کنند‌.

وی افزود: باید نظارت بر عرضه اقلام اساسی مردم بیشتر شود و با متخلفین طبق قانون برخورد شود.

این مسئول تصریح کرد: توزیع اقلام اساسی باید بین تعاونی مصرف کارمندی، کارگری، نظامی وانتظامی همچنان ادامه داشته باشد، باید کمبودی در عرضه مرغ و گوشت در جامعه وجود نداشته باشد.

وی اضافه کرد: هیچگونه ملاحظه ای با افرادی که بخواهند از شرایط سوءاستفاده کنند نباید صورت گیرد و افرادی که اجناس را گران عرضه کنند با آنها برخورد جدی خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی استانداری قزوین در ادامه گفت: اگر مرغداران براساس توافق انجام شده؛ مرغ را با قیمت مصوب عرضه نکنند طبق قانون در صورت احراز تخلف با شدت با آنها برخورد می‌شود.

وی افزود: نهاده‌های دولتی به مرغداران تعلق می‌گیرد باید تعهد از مرغداران گرفته شود که مرغ با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازاری عرضه کنند و گوشت مرغ باید باقیمت مصوب ستاد تنظیم بازار به ازای هرکیلو ۱۱۵۰۰تومان عرضه شود.

توزیع میوه از 25اسفندماه سال جاری 
این مسئول ابراز کرد: هیچ استانی نباید تصمیمات استانی و جزیره ای بگیرد و باید تابع تصمیمات ستاد تنظیم بازار کشور باشند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی استانداری قزوین با تقدیر و تشکر از تلاش‌های اعضا ستاد تنظیم بازار گفت: درباره میوه شب عید نیز به میزان کافی در استان ذخیره‌سازی شده است.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به شرایط سال جاری علاوه بر میزان 2 هزار تن سهم استان 20 درصد بیشتر به عنوان ذخائر استراتژیک پیش بینی می‌شود.

وی بر لزوم اهمیت نظارت بیشتر بر عرضه و توزیع اقلام اساسی شب عید شهروندان استان تاکید کرد و عنوان کرد: قیمت میوه شب عید حداقل 20درصد زیر قیمت بازار باشد.

این مسئول تاکید کرد: توزیع اقلام اساسی باید از طریق تعاونی‌ها، اتحادیه‌های سراسری کارمندی و کارگری و سایر موارد توزیع شود و این توزیع باید بصورت عادلانه انجام و به دست مصرف کننده برسد.

وی بیان کرد: امسال تعداد غرفه‌های عرضه میوه را 60درصد افزایش داده ایم، توزیع میوه شب عید؛ از روز 25اسفندماه سال جاری در سطح استان آغاز می‌شود.

حبیبی یادآور شد: شکر و برنج نیز به میزان کافی توسط شرکت غله استان برای مصارف خانگی و صنعتی ذخیره سازی شده است، در بازار نباید کمبودی در زمینه اقلام اساسی مردم احساس شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان