۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۱۰کشته و مصدوم نتیجه حریق گسترده شرکت‌های"ایران‌چسب"و"آذر رزین+تصاویر
کد خبر: ۳۳۴۴۹۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ ساعت: ۸:۲۰ ↗ لینک کوتاه

در شهرصنعتی البرز رخ داد؛

۱۰کشته و مصدوم نتیجه حریق گسترده شرکت‌های"ایران‌چسب"و"آذر رزین+تصاویر

رئیس سازمان آتش‌نشانی قزوین از مهار آتش سوزی شرکت‌های"ایران‌چسب" و "آذر رزین خبر داد که این حادثه ۱۰ کشته و مصدوم برجای گذاشت.

۱۰کشته و مصدوم نتیجه حریق گسترده شرکت‌های"ایران‌چسب"و"آذر رزین+تصاویر
مجتبی منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در ساعت ۱۶:۱۷بعدازظهر روز گذشته حادثه آتش سوزی گسترده در شرکت تولید مواد شیمیایی و رنگ به مرکز پیام 125 قزوین اعلام شد.

وی افزود: با اعلام این حادثه بلافاصله ایستگاه‌های آتش نشانی۱،۲،۳،۴،۷به همراه تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ابراز کرد: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند، مشاهده کردند که محل حادثه یک کارگاه تولید رنگ و مواد شیمیایی بخش تولید رنگ و اداری آن کاملا شعله ور شده است.

وی ادامه داد: آتش سوزی به حدی بود که از فاصله چند 10متری نیز امکان نزدیک شدن به ساختمان وجود نداشت، اما با تلاش آتش نشانان، بخش اعظم آتش سوزی دو شرکت ایران چسب و آذررزین مهار شده و از سرایت حریق به اماکن اطراف جلوگیری کردند.

این مسئول عنوان کرد: در این حریق ۱۱دستگاه خودرو سبک و سنگین آتش نشانی و ۴۵نفر از آتش نشانان قزوین حضور داشتند.

وی بیان کرد: با توجه به گستردگی آتش سوزی و دود بسیار غلیظ حاصل از آتش سوزی که از فواصل دور قابل رویت بود 7 ایستگاه آتش نشانی از قزوین و ایستگاه‌های محمدیه، البرز به همراه تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

منتظری اذعان کرد: حریق ابتدا از شرکت ایران چسب آغاز و به شرکت رنگ آذر رزین سرایت کرد به همین دلیل حریق گسترده شد و تا ساعت حدود 24 دیشب طول کشید.

وی یادآور شد: به دلیل ریزش سقف بر روی مواد قابل اشتعال احتمال شعله ور شدن حریق وجود داشت، به همین دلیل دو اکیپ از آتش نشانان ایستگاه‌های قزوین، الوند و شهرصنعتی البرز تا صبح امروز در محل حادثه حضور داشتند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: متاسفانه این حادثه یک کشته و 9 مصدودم برجای گذاشت که مصدومان حادثه به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان