۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین صدور مجوز ساخت بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی مهرگان/ ۱۰ سال ارائه خدمات رایگان خواهد بود
کد خبر: ۳۳۴۴۷۰ نویسنده: داود محمدی تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ساعت: ۸:۳۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس اعلام کرد:

صدور مجوز ساخت بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی مهرگان/ ۱۰ سال ارائه خدمات رایگان خواهد بود

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس از صدور مجوز ساخت بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی سجادیه در ناحیه شهری مهرگان خبر داد.

صدور مجوز ساخت بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی مهرگان/ ۱۰ سال ارائه خدمات رایگان خواهد بود
داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: احداث بیمارستان در منطقه مهرگان طی دو سفر وزیر بهداشت وقت به استان و مکاتبات فراوان طی چهارسال گذشته در دست پیگیری بود.

وی افزود: سرانجام تفاهم نامه ساخت این بیمارستان در شهریورماه سال گذشته میان استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل راه و شهرسازی امضا شد.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس ابراز کرد: طی تفاهم نامه صورت گرفته بین مسئولان استان قزوین مقرر شد زمین، انشعابات و پروانه ساخت به صورت رایگان به این بیمارستان واگذار شود و بیمارستان سجادیه نیز به صورت خیریه به ارائه خدمت بپردازد .

وی ادامه داد: برهمین اساس در 28فرورین ماه سال جاری کلنگ احداث این بیمارستان خیریه با حضور قائم مقام وقت وزیر بهداشت به زمین زده شد.

محمدی یادآور شد: پس از یک ماه از کلنگ زنی، به دلیل موانع و مشکلاتی که برای احداث بیمارستان به وجود آمده بود، پروژه متوقف شد که با پیگیری‌های مستمر و جلسات متعدد با وزیر وقت و فعلی بهداشت، سرانجام مجوز احداث بیمارستان سجادیه در منطقه مهرگان صادر شد.

وی اذعان کرد: در مجوز صادر شده هیئت مدیره شرکت بین المللی بیمارستان سازی و داروسازی سجادیه متعهد به پرداخت تمام هزینه‌های زمین، انشعابات، پروانه ساختمانی شده اند.

نماینده مردم قزوین در مجلس بیان کرد: باتوجه به نیاز شدید منطقه مهرگان و محمدیه به بیمارستان از هیئت مدیره این شرکت خواسته شد تا به مدت 10سال با تعرفه دولتی در بخش جنرال به ارائه خدمت به مردم شریف منطقه بپردازند که مورد موافقت این مجموعه قرار گرفته است.

این مسئول ابراز کرد: بعد از 10سال نیز مقرر شد در صورت تمایل دانشگاه علوم‌پزشکی نسبت به خرید خدمت، این بیمارستان ارائه خدمات خود با تعرفه دولتی را ادامه دهد.

وی تصریح کرد: ادامه روند ساخت این بیمارستان در دو بخش جنرال و تخصصی با 120تخت و با هزینه ای بالغ بر 300میلیارد تومان بزودی آغاز می‌شود.

محمدی بیان کرد: بخش‌های روانپزشکی، قلب و عروق، اتاق عمل، زنان و زایمان، چشم، جراحی عمومی، ارتوپدی، اطفال، icu جراحی، icu جنرال، bicu، سوختگی و باغ درمانی از بخش‌های این بیمارستان است.

وی در پایان گفت: بخش سوختگی این بیمارستان اولین مرکز در شمال غرب کشور بوده و ضعف موجود در این بخش را جبران خواهد کرد، همچنین یک باب مسجد و محل اقامت جهت همراهان بیماران و پزشکان در این مجموعه احداث می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان