۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۷۰مسجد آماده پذیرایی از معتکفان است/ ثبت‌نام ادامه دارد
کد خبر: ۳۳۴۴۶۵ نویسنده: حجت الاسلام نعمت‌اللهی تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ ساعت: ۱۳:۵۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل سازمان تبلیغات استان قزوین:

۷۰مسجد آماده پذیرایی از معتکفان است/ ثبت‌نام ادامه دارد

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: ۷۰مسحد در سطح استان برای شرکت کنندگان در اعتکاف امسال درنظر گرفته شده و درصورت نیاز این ظرفیت افزایش می‌یابد.

۷۰مسجد آماده پذیرایی از معتکفان است/ ثبت‌نام ادامه دارد
حجت الاسلام علی نعمت اللهی در گفت‌گو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: برای اعتکاف امسال، 70مسجد در سطح استان درنظرگرفته شده که از این میزان 13مسجد به شهرستان قزوین و 3مسجد به شهر قزوین اختصاص دارد که در صورت نیاز افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: علاقمندان جهت ثبت نام می‌توانند تا تاریخ ۲۷اسفندماه با مراجعه به سامانه www.etekaf-qazvin.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین ابراز کرد: هزینه شرکت در اعتکاف در شهرها و شهرستان‌های مختلف استان متغیر است و به میزان حمایت خیرین بستگی دارد که این هزینه در شهر قزوین 60هزار تومان و در برخی شهرها 30 تا 50هزار تومان است.

وی ادامه داد: معمولا بیشتر ثبت متقاضیان در روزهای پایانی ثبت نام را انجام می‌دهند، با این حال تا امروز نیز استقبال خوب بوده، البته امسال با توجه به همزمان بودن اعتکاف با عید نوروز طبیعتا تعداد ثبت نام کنندگان نسبت به سایر سال‌ها افت خواهد داشت.

این مسئول عنوان کرد: اقدامات فرهنگی، حلقه معرفت، تلاوت و سخنرانی از جمله برنامه‌های اعتکاف است، سخنرانان نیز از داخل و خارج از استان هستند.

نعمت اللهی ابراز کرد: به حاضران در اعتکاف توصیه می‌شود از همراه داشتن وسایل اضافی، غیرضروری و تلفن همراه خودداری کنند و با بهره بردن از ظرفیت این فرصت مغتنم به خلوت، انس و دعا بپردازند.

وی گفت: برای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی جلسات متفاوتی برگزار شده، از ظرفیت تبلیغات درون شهری، فضای مجازی، تریبون نماز جمعه و صدا و سیما استفاده شده و نشستی نیز با نماینده ولی فقیه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان