۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۲ واحد قصابی به دلیل کشتار غیر‌مجاز پلمپ شد
کد خبر: ۳۳۴۴۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ ساعت: ۱۳:۳۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا:

۲ واحد قصابی به دلیل کشتار غیر‌مجاز پلمپ شد

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا گفت: ۲ واحد قصابی به دلیل کشتار غیر‌مجاز دام و عدم رعایت موازین بهداشتی با دستور مقام قضایی پلمپ شد.

۲ واحد قصابی به دلیل کشتار غیر‌مجاز پلمپ شد
دکتر عباس یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ اظهار کرد: گوشت‌های عرضه شده در قصابی‌ها باید در کشتارگاه و تحت نظارت کارشناسان دامپزشکی ذبح شود. 

وی افزود: در کشتارگاه ذبح دام قبل، حین و بعد از کشتار با کنترل دقیق بازرسان بهداشتی دامپزشکی و ناظران شرعی صورت می‌گیرد، که این امر سبب کنترل و پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام می‌شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا اذعان کرد: در بازدیدهای بازرسان بهداشتی اداره دامپزشکی از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، 2واحد قصابی به دلیل کشتار غیر‌مجاز دام و عدم رعایت موازین بهداشتی با دستور مقام قضایی پلمپ شد.

وی عنوان کرد: شهروندان هنگام خرید گوشت قرمز باید به مهر دامپزشکی روی لاشه و برچسب مشخصات الصاق‌شده بر روی آن دقت کرده و برای حفظ سلامت خانواده خود و پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های خطرناک مشترک بین انسان و دام از خرید گوشت قرمز از مکان‌های غیر مجاز و افراد متفرقه خودداری نمایند.

این مسئول در پایان از همه شهروندان درخواست کرد: درصورت مشاهده موارد غیر بهداشتی، مراتب را با شماره تلفن چهار رقمی 1512 و یا 34222490 شهرستان بویین‌زهرا اطلاع رسانی نمایند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان