۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین امدادرسانی به ۶۰مسافر در راه مانده براثر برف و کولاک
کد خبر: ۳۳۴۴۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ ساعت: ۹:۴۳ ↗ لینک کوتاه

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان قزوین خبرداد:

امدادرسانی به ۶۰مسافر در راه مانده براثر برف و کولاک

معاون امداد و نجات هلال احمر قزوین گفت: با توجه به همکاری نیروهای فعال و زحمتکش اداره کل حمل و نقل جاده ای استان، خودروهای گرفتار در برف و کولاک رهاسازی شده و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

امدادرسانی به ۶۰مسافر در راه مانده براثر برف و کولاک
حکمت الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به هشدار اداره کل هواشناسی استان قزوین درباره احتمال بارش برف و کولاک در محورها و گردنه‌های استان، در روز جمعه تمامی تیم‌های عملیاتی استان به حالت آماده باش کامل درآمدند.

وی افزود: شب گذشته براساس گزارش‌های واصله بارش برف در گردنه‌های استان موجب گرفتاری خودروها و مسافرین در محورهای مواصلاتی شده بود که بلافاصله تیم‌های امدادی به منطقه اعزام شده و اقدام به رهاسازی خودروهای درراه مانده کردند.

معاون امداد و نجات قزوین ابراز کرد: با توجه به همکاری نیروهای فعال و زحمتکش اداره کل حمل و نقل جاده ای استان، خودروهای گرفتار در برف و کولاک رهاسازی شده و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

وی عنوان کرد: یک تیم سه نفره از نجاتگران در محور آوج - آبگرم به چهار مسافر در راه مانده و یک تیم سه نفره در قسطین لار به شش بمسافر امدادرسانی کردند.

این مسئول اذعان کرد: سه تیم متشکل از شش نجاتگر در 32کیلومتری محور قزوین – رشت 20کیلومتر بعد از روستای یله گنبد به 30مسافر، یک تیم سه نفره از نجاتگران نیز در محور قزوین – رشت 15کیلومتر پس از روستای یله گنبد به 9نفر و 30کیلومتر بعد از سه راهی بشر نشر نیز  به 10نفر امدادرسانی کردند.

هاشمی با اشاره به خدمات شبانه روزی در محورهای مواصلاتی و پایگاه امداد و نجات سراسر استان، از همکاری نیروهای امدادی اداره کل حمل و نقل جاده ای تقویر و تشکر کرد.

وی گفت: بدون حضور امدادگران و راهداران قزوین امکان امداد و نجات در محورهای مواصلاتی و مسیرهای صعب العبور میسر نبود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان