۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین آقای طاهرخانی دلایل حمایت خود از لوایح FATF را برای دانشجویان تشریح کنید
کد خبر: ۳۳۴۳۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ ساعت: ۱۲:۴۳ ↗ لینک کوتاه

نامه قرارگاه مطالبه‌گری شهید "احمدی روشن" بسیج دانشجویی به نماینده تاکستان:

آقای طاهرخانی دلایل حمایت خود از لوایح FATF را برای دانشجویان تشریح کنید

قرارگاه مطالبه گری شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان قزوین از نماینده تاکستان دعوت می‌نماید دلایل حمایت خود از لوایح FATF را برای دانشجویان تشریح کند.

آقای طاهرخانی دلایل حمایت خود از لوایح FATF را برای دانشجویان تشریح کنید
به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین ؛ قرارگاه مطالبه‌گری شهید "احمدی روشن" بسیج دانشجویی استان قزوین به واسطه اظهارات اخیر بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس درخصوص FATF نامه ای خطاب به وی مرقوم داشتند.

در این نامه آمده است: 

نماینده محترم مردم شریف تاکستان در مجلس شورای اسلامی

جناب آقای طاهرخانی

با صلوات بر محمد(صل الله علیه و آله و سلم) و آل محمد (علیهم السلام) و با احترام به استحضار می‌رساند، در خبرها شنیدیم که جنابعالی ضمن حمایت از پیوستن به کنوانسیون‌های مرتبط با FATF ابراز داشتید که: « نپیوستن به FATF می تواند مضرات اجتماعی اقتصادی و سیاسی برای ما داشته باشد، این در حالی است که به طور قطع الحاق به کنوانسیونهای مرتبط با گروه ویژه اقدام مالی ضرری برای کشورمان ندارد و حتی می‌تواند منافعی را متوجه ایران کند»؛ در این خصوص ذکر چند نکته حائز اهمیت است:

آقای طاهرخانی! جنابعالی به عنوان نماینده ملت در مجلس شورای اسلامی می‌بایست از باب دشمن شناسی نسبت به اظهار نظر دشمنان جمهوری اسلامی در این خصوص اشراف دقیق داشته باشید، که به نظر می‌رسد اینطور نیست؛

به عنوان مثال مارشال بیلینگسلی رئیس فعلی گروه ویژه اقدام مالی که هم اکنون در دفتر تروریسم و اطلاعات مالی وزارت خزانه داری آمریکا به عنوان دستیار معاون تروریسم و اطلاعات مالی نیز فعالیت می کند و سفرهای زیادی را به کشورهای مختلف به منظور همراه سازی آنان با تحریمهای آمریکا علیه ایران داشته است؛ در سخنانی بیان نموده که با رژیم صهیونیستی (اسرائیل) و عربستان همکاری نزدیکی علیه ایران داریم!

در ادامه این نامه آمده است: این قبیل اظهار نظرها در مقامات غربی به دفعات تکرار شده است؛ خانم مندلکر، معاون تروریسم و اطلاعات مالی وزارت خزانه داری آمریکا: ایران باید بندهای مرتبط با FATF را اجرا نماید! خوان زاراته معاون سابق وزارت خزانه داری آمریکا: ماموریت FATF تنگ کردن حلقه فشار علیه ایران است! به واقع چرا جنابعالی و برخی همکارانتان دانسته یا ندانسته در مجلس که باید خانه ملت و پناهگاه مردم باشد، با دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی که کمر به نابودی اسلام، اقتصاد و معیشت مردم ایران بسته اند، همنوا شده اید؟!

نکته بعدی اینکه، همکاری جمهوری اسلامی با این گروه از سال 86 و به طور گسترده از سال 94 و تعلیق ایران از به اصطلاح لیست سیاه این گروه از تیرماه 95 نه تنها گره ای از مشکلات اقتصادی مردم باز نکرده که حتی با ایجاد شفافیت در اطلاعات مالی برای دشمنان، تحریمهای آنها را هدفمندتر نیز کرده است؛ اوضاع نابسامان ارز در ماه‌های اخیر و همچنین افزایش بی سابقه قیمتها، کاملا به همکاری با FATF مرتبط است.

این نامه اذعان می‌کند: متاسفانه در این مرقومه فرصت بیان دلایل متعدد، مستند و منطقی در رد لوایح مرتبط با FATF نیست؛ به همین دلیل قرارگاه مطالبه گری شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان قزوین از جنابعالی دعوت می‌نماید تا با حضور در یکی از دانشگاه‌های استان و در هر زمان که برای جنابعالی مقدور است، دلایل خود را برای موافقت با این لوایح مطرح کرده و پاسخگوی سوالات جریان دانشجویی و افکار عمومی در این خصوص باشید.

والسلام علی من التبع الهدی

رونوشت:
نماینده محترم ولی فقیه در استان حضرت آیت ا.. عابدینی جهت استحضار
مجمع نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی جهت استحضار

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان