۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین معاون استاندار: بودجه ۹۷ شهرداری کفاف بازسازی"نسیم شمال" را نمی‌دهد/ جاده دوباره روکش و آسفالت می‌شود
کد خبر: ۳۳۴۱۶۲ نویسنده: علی فرخزاد تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۵ ساعت: ۸:۱۶ ↗ لینک کوتاه

پیگیری صبح قزوین از مشکلات جاده‌ای که قرار نبود کمربندی شود+تصاویر؛

معاون استاندار: بودجه ۹۷ شهرداری کفاف بازسازی"نسیم شمال" را نمی‌دهد/ جاده دوباره روکش و آسفالت می‌شود

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: شهرداری با بودجه سال ۹۷ قادر به بازسازی جاده نسیم شمال تا پایان سال جاری نیست و عملیات عمرانی در این بازه زمانی صرفا به بازسازی و روکش محدود می‌شود.

معاون استاندار: بودجه ۹۷ شهرداری کفاف بازسازی"نسیم شمال" را نمی‌دهد/ جاده دوباره روکش و آسفالت می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ جاده "نسیم شمال" که امروز به یک کمربندی تبدیل شده و به نوعی شاهراه ارتباطی چند استان به همدیگر است، به گفته برخی از مسئولان شهری به لکه ننگ استان قزوین تبدیل شده است.

این جاده به واسطه تردد ماشین‌های سنگین از این منطقه که تعداد آنها در ساعت‌های مختلف روز بسیار زیاد و پرترافیک است، امروز نقش کمربندی را برای قزوین ایفا می‌کند درصورتی که مسئولان تاکید دارند که قرار نبوده این جاده تبدیل به یک کمربندی برای شهر قزوین شود.

جاده نسیم شمال امروز با وضعیت نامناسب آسفالت و جاده‌ای که دارد مورد انتقاد بسیاری از مردم و رانندگان و حتی برخی مسئولان قرار گرفته است، این موضوع زمینه ای شد تا مسئولان استان برای حل این موضوع تدابیری اتخاذ کنند.

جاده نسیم شمال به عنوان کمربندی قزوین از جمله راه‌های مهم در قزوین است و مسافرانی که قصد عبور از استان را داشته باشند باید از این مسیر گذر کنند.

باوجود اهمیت این جاده‌، مدتی است که از وضعیتی بسیار نامطلوب برخوردار است و در نتیجه اعتراض و نارضایتی همشهریان به دنبال داشته است.

علی فرخزاد در گفت‌گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  دراین باره می‌گوید: شهرداری قزوین برای ترمیم، مرمت و بازسازی جاده نسیم شمال با مشارکت راه و شهرسازی اقدام می‌کند، تامین قیر مورد نیاز از طرف راه و شهرسازی و باقی عملیات به عهده شهرداری است.

وی ادامه می‌دهد: باتوجه به اینکه زیرسازی جاده نسیم شمال با مشکل مواجه است صرفا با روکش و روش ساده قابل ترمیم نیست و به روش‌های نوین برای بازسازی نیازمند است.

معاون عمرانی استاندار ابراز کرد: در ابتدا نسیم شمال به‌عنوان جاده دسترسی و نگهداری رینگ خط گاز شهری ساخته شده و به‌صورت موقت و تا ایجاد کمربندی شهر به بهره برداری رسیده بود و در اصل هدف از آن کمربندی نبوده است.

وی افزود: باتوجه به محدودیت‌های مالی در چند سال اخیر کمربندی برای شهر ایجاد نشد و به علت ترافیک سنگین از نظر تعداد و وزن در نسیم شمال، حتی با روکش و آسفالت به‌صورت معمولی بزودی فرسوده و تخریب خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: شهرداری با بودجه سال ۹۷ قادر به بازسازی جاده نسیم شمال تا پایان سال جاری نیست و عملیات عمرانی در این بازه زمانی صرفا به بازسازی و روکش محدود می‌شود.

وی گفت: با پرداخت سهم قیر راه و شهرسازی شهرداری به‌صورت مرحله‌ای فعالیت بازسازی را انجام می‌دهد، چراکه امکان مسدود کردن کامل این جاده وجود ندارد.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان