۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اما و اگرهای افتتاح درمانگاه بیدستان و قول وزیر دادگستری برای رسیدگی به پرونده هفت‌سنگان
کد خبر: ۳۳۴۱۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۴ ساعت: ۸:۱۸ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار قزوین در هفته‌‌ای که گذشت؛

اما و اگرهای افتتاح درمانگاه بیدستان و قول وزیر دادگستری برای رسیدگی به پرونده هفت‌سنگان

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

اما و اگرهای افتتاح درمانگاه بیدستان و قول وزیر دادگستری برای رسیدگی به پرونده هفت‌سنگان
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.


با کلیک بر روی تیتر اخبار می‌توانید خبر کامل را مطالعه فرمایید:


مسئولان در آستانه عید نظارت‌ها را جدی‌تر کنند/ چرا باید دام‌های شاخص استان به غارت برده شوند
امام جمعه قزوین گفت: به ما خبر می رسد فلان دامی که در استان قزوین شاخص و نمونه است، به جای دیگر منتقل می کنند و سرمایه استان قزوین را در شرایط گرانی های گوشت، به غارت می برند.


کارگران: نگران تعطیلی شرکت هستیم/ مدیرعامل: تعدیل نیرو نداریم/ دولت حمایت کند اشتغال‌زایی می‌کنیم
مدیرعامل شرکت لوازم خانگی پارس گفت: تحریم‌ها، تامین مواد اولیه و جابه جایی پول را با مشکل مواجه ساخته اما با تمهیدات صورت گرفته چهارشنبه‌ها به روزهای کاری بازمی‌گردد.


مسئولان منفعت‌طلبی را کنار بگذارند/ به‌درخواست امام جمعه قزوین، پرونده هفت‌سنگان باجدیت رسیدگی می‌شود 
وزیر دادگستری در شورای اداری قزوین گفت: به محض اینکه به تهران برسم، پرونده ای که نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین درخواست رسیدگی جدی به آن را داشتند، مورد بررسی قرار خواهم داد.


آمار ساخت و سازهایی که قلع و قمع می‌شود، نگران‌کننده است
فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز که قلع و قمع می‌شود در سطح کلان بحرانی اجتماعی خواهد بود، این موضوع به خاک، آسیب می‌زند.


توجه به بیانیه "گام دوم انقلاب" جزو وظایف همه مسئولان است
استاندار قزوین گفت: همانطور که رئیس جمهور هم تاکید کرد برنامه‌های دولت براساس بیانیه رهبری شکل می‌گیرد و توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی جزو برنامه‌های اصلی ما خواهد بود.


آغاز به‌کار فرماندهی یگان حفاظت امور اراضی در قزوین
در آئین معرفی و آغاز به فعالیت فرمانده یگان حفاظت مدیریت امور اراضی، قزوین به عنوان نخستین استان از فرمانده یگان حفاظت مدیریت امور اراضی بهره‌مند شد.


بیش از 36هزار تغییرکاربری غیرمجاز شناسایی شد
معاون حفظ کاربری سازمان امور اراضی کشور گفت: در 10ماهه نخست امسال ۳۶هزار و ۶۰۰ مورد تغییر کاربری غیر مجاز شناسایی شد که ۹هزار و ۹۳۰ فقره توقف عملیات و ۶هزار و ۷۸۰فقره حکم اجرا نشده را شامل می‌شود.


کاهش زندانیان جزو اولویت‌های ماست/ 93 زندانی در قزوین آزاد شدند
وزیر دادگستری گفت: مجازات‌های جایگزین حبس در کاهش جمعیت زندانیان موثر است و در این رابطه قوانین خوبی پیش روی قضات قرار دارد.


خواهر و برادر خردسال در استخر آب غرق شدند
فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: پسربچه ۹ ساله و خواهر ۶ ساله اش در شهرستان بوئین زهرا داخل استخر ذخیره آب کشاورزی غرق و جان باختند.


شکار عقرب‌ها در منطقه مرزی!
شکار عقرب‌ها که در ایالت سیستان پاکستان هدف بعدی ایران است احتمالا به تعطیلی زندان‌های زیرزمینی آمریکا و عربستان در این منطقه خواهد انجامید.


بودجه 72میلیاردتومانی شهرداری محمدیه تصویب شد
رئیس شورای شهر محمدیه گفت: تعرفه عوارض و بودجه سال 98 به تصویب رسید و در آن افزایش 20میلیاردی بودجه و ثبات تعرفه عوارض اتفاق افتاده است.


"گام دوم انقلاب"، نقطه عطفی برای کشور است/ مسئولان ارشادات رهبری را عملیاتی کنند
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان گفت: بیانیه "گام دوم انقلاب" باتوجه به 40سالگی انقلاب فصلی جدید و نقطه عطف است، گذشت 40سال پرفراز و نشیب تجربه‌ای برای مقاطع زمانی آینده است.


رسیدگی به تخلفات 6 شرکت حمل و نقل مسافربری
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از رسیدگی به تخلفات ۶ شرکت حمل و نقل مسافربری قزوین در کمیسیون ماده ۱۲ خبر داد.


راه‌اندازی 7مرکز تحقیقات پزشکی درقزوین/ بیش از 12محصول سلامت‌محور تولید شد
حوزه علوم پزشکی از جمله حوزه‌هایی است که پس از انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های قابل توجهی رسیده و امید را در دل مردم بیدار کرده است.


نمایشگاه مشاغل خانگی استان قزوین برگزار می‌شود
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از برپایی نمایشگاه مشاغل خانگی استان قزوین از ۱۱ الی ۲۹ اسفند ماه خبر داد.


زحمات استاندار در کنگره 3هزار شهید قزوین مورد قدردانی قرار گرفت
تقدیرنامه‌ی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به واسطه برگزاری باشکوه کنگره ملی بزرگداشت ۳۰۰۰ شهید استان قزوین به وسیله فرمانده سپاه استان به استاندار اهدا شد.


دبیر مجمع شعرای آئینی کمیت: "شعر" تاریخ منظوم انقلاب است/ شعرا نقش عظیمی در حرکت‌های انقلابی داشتند
دبیر مجمع شعرای آئینی کمیت قزوین گفت: شعر انقلاب، تاریخ منظوم انقلاب اسلامی است، شاعر همزمان با مردم می‌خروشد، می‌جنگد، برمی‌خیزد، انتقاد می‌کند و می‌خندد.


600زندانی با عفو مقام معظم رهبری آزاد می‌شوند
رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: 600 زندانی در قزوین مشمول عفو مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شده و از زندان‌ها آزاد می‌شوند.


اقدامات تروریستی هرگز خدشه‌ای به این انقلاب وارد نمی‌کند
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین گفت: برنامه‌های دشمنان هیچ خللی در عزم و اراده ملت انقلابی ایران اسلامی ایجاد نخواهد کرد.


وضعیت ایمنی بازار سنتی قزوین باید بازنگری شود
مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: وضعیت ایمنی بازار سنتی قزوین، نیاز به توجه و بازنگری دارد.


نقش جوانان و ترسیم افق‌های جدید در "گام دوم انقلاب"
در حرکت به سوی "گام دوم انقلاب" و ترسیم افق‌های جدید دیگر نیروهای چهل سال پیش جوابگو نیستند و در کنار این نیروهای انقلاب به منظور پویایی بیش از پیش نیازمند استفاده از جوانان انقلابی ایران هستیم.


دردهایی که پاسخگویی ندارد/ کاهش روزهای بیمه، وجود معوقات و حقوقی که پرداخت نمی‌شود
معلمان خرید خدمات می‌گویند، پایه حقوق آنها 900هزارتومان است که ماهانه بیش از 250هزارتومان هزینه ایاب و ذهاب و 75هزارتومان حق بیمه پرداخت می‌کنند.


میوه شب عید 20درصد زیر قیمت کف بازار توزیع می‌شود
کمیته راهبردی قیمت نهایی میوه شب عید را مشخص می‌کند به طوری که حداقل ۱۵تا۲۰ درصد زیر قیمت کف بازار عرضه خواهد شد.


120 مددجوی قزوینی به‌عنوان زائر اولی راهی مشهد شدند
120 تن از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین که اغلب آنها تاکنون به مشهد مقدس نرفته اند، به زیارت امام هشتم شیعیان حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) مشرف شدند.


عملیات احداث 14 واحد مسکونی در سرپل ذهاب آغاز شد
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: عملیات احداث 14 واحد مسکونی برای مددجویان زلزله زده در مناطق روستایی سرپل ذهاب آغاز شده است که باهمراهی خیران، امکان افزایش این واحدها وجود دارد.


"آقاحجت" صِله خادمی‌اش را از دستان مادرش گرفت/ شهیدی که نه رئیس بود نه مدیر!
ابتدای وصیت‌نامه نوشته شده؛ «هوالشهید»، بعد از حلالیت طلبیدن در بند دوم وصیت‌نامه می‌گوید؛ ما همه در هیئت و مجموعه خادم اهل بیت(ع) هستیم نه مدیر و رئیس.


55تیم در جشنواره "فراغت بانوان با ورزش" شرکت کردند
مسئول ورزش بانوان استان قزوین گفت: طی یک ماه گذشته در باشگاه‌های ورزشی و انجمن‌های ورزشی برای حضور خانواده‌ها در مسابقات اطلاع رسانی صورت گرفت و ۵۵تیم اعلام آمادگی کرده‌اند.


اما و اگرهای افتتاح درمانگاه بیدستان/ علوم پزشکی و اوقاف پاسخ می‌دهند
حال باید منتظر ماند که با تدبیر به موقع علوم پزشکی قزوین و اداره کل اوقاف قزوین مردم شهر بیدستان تا پایان سال طعم شیرین خدمت‌رسانی را بچشند.


پرداخت مطالبات نیروهای خرید خدمات/ تبدیل وضعیت و عدم جذب نیروها در سال آتی شایعه است
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با پیگیری های صورت گرفته تا قبل از پایان سال بخش اعظمی از مطالبات نیروهای خرید خدمات در مدارس بسته حمایتی پرداخت می‌شود.


منتظر اجرای قول وزیر دادگستری در پرونده "هفت‌سنگان" هستیم
مجموعه زمین‌های منطقه هفت‌سنگان، حدود 25 هکتار است که به 119قطعه تقسیم شده است و براساس شواهد و مدارک، بیشتر آن‌ها در زمان معامله، کاربری کشاورزی داشته است.


قزوین تامین‌کننده بیش از 4درصد محصولات کشاورزی کشور است/ اجرای 45هزار سیستم آبیاری نوین
استان قزوین با دارا بودن 489هزار هکتار اراضی کشاورزی، سالانه قادر به تولید چهار ميليون تن محصولات زراعی، باغی و دامی است، قزوین بيش از 4درصد از توليد بخش كشاورزي كشور را به خود اختصاص داده است.


واژگونی تریلی حامل مواد شیمیایی در اتوبان قزوین، زنجان
رئیس اداره حفاظت محیط زیست تاکستان از واژگونی تریلی حامل مواد شیمیایی در اتوبان «قزوین- زنجان» خبر داد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان