۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین آیا اصلاح‌طلبان با مرزبانان و حافظان امنیت مردم مشکل دارند؟!+ عکس
کد خبر: ۳۳۴۰۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ ساعت: ۱۰:۳ ↗ لینک کوتاه

گزارش؛

آیا اصلاح‌طلبان با مرزبانان و حافظان امنیت مردم مشکل دارند؟!+ عکس

یکی از سؤالات مهم این است که آیا اصلاح‌طلبان با حراست از مرزهای ایران مشکل دارند؟! ۲۷ نفری که در حادثه تروریستی زاهدان به شهادت رسیدند، حافظان امنیت کشور بودند، اما از سوی این جریان نادیده گرفته شدند.

آیا اصلاح‌طلبان با مرزبانان و حافظان امنیت مردم مشکل دارند؟!+ عکس
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، همزمان با برگزاری اجلاس ضدایرانی ورشو و به فاصله ۲ روز از برگزاری راه پیمایی باشکوه و میلیونی مردم ایران در یوم الله ۲۲ بهمن در چهل سالگی انقلاب اسلامی، گروهک تکفیری تروریستی جیش الظلم اتوبوس حامل شماری از پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در جاده خاش- زاهدان مورد حمله انتحاری قرار داد.

این رزمندگان غیور پس از انجام مأموریت خود در حراست از مرزهای ایران در حال بازگشت به شهرشان بودند که به شهادت رسیدند. در جریان این حمله تروریستی ۲۷ نفر از رزمندگان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و ۱۳ نفر نیز مجروح شدند.
این اتفاق تلخ بازتاب بسیار گسترده‌ای در افکار عمومی و رسانه‌ها داشت. مردم قدرشناس کشورمان ضمن همدردی با خانواده شهدا، اقدام رذیلانه تروریست‌ها را محکوم کردند. اما نکته تأمل برانگیز و البته تأسف برانگیز اینجاست که روزنامه‌های طیف اصلاحات، این موضوع بسیار مهم را سانسور کردند.

روز پنج شنبه- ۲۵ بهمن ۹۷- و در حالیکه خبر حادثه تروریستی در صفحات اول روزنامه‌های کشور منتشر شده بود، روزنامه‌های اصلاح طلب ایران، اعتماد، سازندگی، قانون، همدلی، شهروند و جهان صنعت در نیم تای صفحه اول خود هیچ اشاره‌ای به این حادثه تلخ نداشتند.
 
 

اما ماجرا به همین جا ختم نشد. روز یکشنبه -۲۸ بهمن ۹۷- یکروز پس از تشییع تاریخی و باشکوه پیکرهای مطهر شهدای حادثه تروریستی زاهدان در شهر اصفهان، و در حالیکه این رویداد حماسی در صفحه اول روزنامه‌های کشور قرار داشت، باز هم روزنامه‌های اصلاح طلب اعتماد (به مدیرمسئولی «الیاس حضرتی» نماینده فراکسیون امید مجلس)، شرق، سازندگی، ابتکار (به مدیرمسئولی «محمد علی وکیلی» نماینده فراکسیون امید مجلس)، آفتاب یزد، همدلی، صدای اصلاحات، دنیای اقتصاد و جهان صنعت به هیچ عنوان به این موضوع مهم نپرداختند.





این رویکرد غیرحرفه‌ای، غیراخلاقی و مغایر با منافع ملی، سوالاتی را در افکار عمومی ایجاد کرد.

یکی از سؤالات مهم این است که آیا اصلاح طلبان با حراست از مرزهای ایران مشکل دارند؟! ۲۷ نفری که در حادثه تروریستی زاهدان به شهادت رسیدند، حافظان امنیت کشور بودند و مأموریت اصلی آنان حراست از مرزهای ایران بود.

دیروز شهدای خوزستان، امروز شهدای زاهدان
متاسفانه اصلاح طلبان نه تنها با حراست از مرزهای ایران مشکل دارند، بلکه گویا با حافظان امنیت نیز مشکل دارند!

در شهریورماه سال جاری یک تیم تروریستی وابسته به بیگانگان که ارتباطات آشکار آن با برخی رژیم‌های مرتجع منطقه و برخی کشورهای اروپایی قابل کتمان نیست، در شهر اهواز و در حین برگزاری رژه نیروهای مسلح، در اقدامی رذیلانه مردم را به رگبار بست.

در پی این اقدام تروریستی ۲۵ نفر از هموطنانمان-از جمله محمد طاهای ۴ ساله- شهید و حدود ۶۰ نفر نیز مجروح شدند.

مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز با حضور باشکوه مردم خوزستان از اقوام و عشایر مختلف برگزار شد. مردم در این مراسم باشکوه با نمایش وحدت و یکپارچگی، با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر منافق» اعلام کردند که به خوبی از حمایت‌های انجام شده از گروه‌های تروریستی در ایران و عاملان اصلی این جنایت مطلع هستند.

اما نکته قابل تأمل اینجاست که تعدادی از روزنامه‌های اصلاح طلب این حضور باشکوه را در صفحه اول خود سانسور کردند. تشییع باشکوه شهدای حادثه تروریستی اهواز در صفحه اول روزنامه‌های اصلاح طلب «شرق»، «سازندگی»، «ابتکار»، «شهروند»، «همدلی» و «صدای اصلاحات» هیچ جایی نداشت.

سانسور «صبح بدون داعش»
در روزهای پایانی آبان ۹۶، محور مقاومت به فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی پس از مقاومت و مجاهدت‌های شبانه‌روزی و نثار خونهای هزاران شهید مدافع حرم از ایران و و حزب‌الله لبنان و فاطمیون افغانستان و زینبیون پاکستان و حشدالشعبی عراق، وعده صادق نابودی شجره خبیثه داعش را محقق کرد و فرزندان مقاومت پس از ۷ سال، در نبرد دشوار و پیچیده‌ای پیروز شدند که مقامات غربی آن را جنگ جهانی سوم خوانده بودند.

پیش‌تر آمریکائی‌ها اعلام کرده بودند نابودی داعش و گروههای تروریستی بین ۲۰ تا ۳۰ سال طول می‌کشد و قاسم سلیمانی فرمانده پیروز مقاومت که آمریکایی‌ها او را به اسم ژنرال سلیمانی می‌شناسند، کار داعش را ۲۴ سال زودتر از برنامه‌ریزی آمریکایی‌ها به پایان رساند و محاسبات و برنامه‌ریزی آمریکایی‌ها را از بین برد و با این پیروزی به شهادت مجله نیوزویک، پیش از آنکه داعش را زیر پا بگذارد، هیمنه آمریکا را شکست.

این در حالی بود که طیف اصلاحات پیش از این مدعی بود که حضور نظامی ایران در سوریه منطقی و قابل قبول نیست و جواب نمی‌دهد! و سوریه نیز برجام می‌خواهد!

پس از شکسته شدن کمر داعش توسط محور مقاومت، روزنامه‌های اصلاح طلب با توهین به شعور مردم، شکست داعش با الگوی مقاومت را کم اهمیت جلوه داده و مدعی شدند که باید پرونده منطقه از سپاه قدس به وزارت خارجه تحویل داده شود!

لازم به ذکر است که «محمدرضا خاتمی»، «غلامحسین کرباسچی» و «مصطفی تاجزاده» از جمله اصلاح طلبانی هستند که مدافعان حرم را مورد تمسخر و توهین قرار دادند.

توهین به شهدای دفاع مقدس!
۲۶ خرداد ۹۴ مراسم باشکوه و به یادماندنی تشییع پیکرهای پاک ۲۷۰ شهید تازه تفحص شده از جمله ۱۷۵ شهید غواص و خط‌شکن کربلای ۴ با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد. حضور مردم در این مراسم از جمله باشکوه‌ترین تجمعات مردمی در تاریخ انقلاب بود.

همزمان با این مراسم باشکوه و عظیم، روزنامه اصلاح طلب آرمان در اقدامی هتاکانه، طرح گرافیکی موهنی را تحت عنوان شهدای غواص چاپ کرد. این طرح سخیف و هتاکانه، شهدای غواص را در شمایلی نامناسب نشان می‌داد. این طرح هتاکانه با واکنش منفی و تند افکار عمومی مواجه شد.
در مهر ماه سال ۹۱ نیز همزمان با هفته دفاع مقدس، روزنامه اصلاح طلب شرق، کاریکاتور موهنی را علیه دفاع مقدس منتشر کرد. کاریکاتور مذکور ناخودآگاه خواننده را به یاد عکس‌های مشهور دفاع مقدس می‌انداخت که در آن رزمندگان اسلام در حال بستن سربندهای «یازهرا (س)»، «یا حسین (ع)»، «یامهدی (عج)» برای یکدیگر هستند. این کاریکاتور رزمنده‌های جبهه را در حال بستن سربند بر روی چشم همدیگر نشان می‌داد؛ کنایه از اینکه تصمیم و ایثارگری رزمندگان کورکورانه صورت گرفته است.

وقتی حراست از مرزهای ایران و حافظان امنیت ایران برای این طیف اینقدر بی اهمیت است، حال آیا می‌توان قبول کرد که آنان در موضوع FATF دغدغه منافع ملی دارند؟!




انتهای پیام/1404
منبع:مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان