۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین رسیدگی به تخلفات ۶ شرکت حمل و نقل مسافربری
کد خبر: ۳۳۴۰۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ ساعت: ۱۱:۳۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین خبرداد:

رسیدگی به تخلفات ۶ شرکت حمل و نقل مسافربری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از رسیدگی به تخلفات ۶ شرکت حمل و نقل مسافربری قزوین در کمیسیون ماده ۱۲ خبر داد.

رسیدگی به تخلفات ۶ شرکت حمل و نقل مسافربری
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ در راستای اجرای دقیق قوانین و مقررات حمل و نقل جاده ای، امروز(دوشنبه) در نوزدهمین جلسه کمیسیون ماده ۱۲ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین تخلفات ۶ شرکت حمل و نقل کالای جاده ای رسیدگی شد.

این جلسه با حضور افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، جبار قهاری معاون حمل و نقل، روسای ادارات حقوقی، ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راه استان قزوین و رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالای استان برگزار شد.

افشین پیرنون در این جلسه اظهار کرد: عمده تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کالا شامل عدم رعایت تهیه و تنظیم و استفاده از بارنامه، صدور بارنامه جهت ناوگان دارای بار اضافه بر ظرفیت مندرج در کارت خودرو، صدور بارنامه جهت ناوگان فاقد تجهیزات ایمنی، مخدوش بودن بارنامه، صدور بارنامه بدون تاییدیه مدیر فنی عدم رعایت مقررات حمل بارهای عادی و ترافیکی بود.

جلسه کمیسیون ماده ۱۲ با هدف نظارت دقیق بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل عمومی مسافری و باری و جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی و همچنین برخورد قانونمند با شرکت‌های متخلف به صورت مستمر در محل این اداره کل برگزار می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان