۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین نمایشگاه مشاغل خانگی استان قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۳۴۰۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ ساعت: ۸:۱۹ ↗ لینک کوتاه

اسفندماه؛

نمایشگاه مشاغل خانگی استان قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از برپایی نمایشگاه مشاغل خانگی استان قزوین از ۱۱ الی ۲۹ اسفند ماه خبر داد.

نمایشگاه مشاغل خانگی استان قزوین برگزار می‌شود
مریم بیدخام در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به اینکه نمایشگاه مشاغل خانگی در راستای حمایت از کالای ایرانی برپا می‌شود، اظهار کرد: مشاغل خانگی نقش مهمی در احیای برخی هنرها و صنایع دستی خانگی فراموش شده دارند.

وی افزود: مشاغل خانگی فرصتی برای استفاده از ظرفیت تمامی اعضای خانوار به منظور کمک به تامین معیشت، افزایش درآمد،بهره وری بیشتر از امکانات و ظرفیت منازل مسکونی، افزایش اعتماد به نقس خانواده‌ها برای فراگیری دانش تولید جهت اشتغالزایی است.

این مسئول با بیان اینکه صنایع دستی به عنوان بخشی از فرهنگ و هویت کشور باید رشد و توسعه پیدا کند، ابراز کرد: تولیدات مشاغل خانگی و صنایع دستی در هر منقطه ای بیانگر هویت، اصالت و آداب و رسوم هر منطقه ای است ضمن اینکه سرمایه‌گذاری پیرامون صنایع دستی موجب رونق اقتصادی و افزایش سطح اشتغال مردم منطقه می‌شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه مشاغل خرد و خانگی و صنایع دستی در مجتمع مهر و ماه قزوین از ۱۱ لغایت ۲۹ اسفند ماه دایر است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تصریح کرد: علاقمندان و صاحبان مشاغل خانگی می‌توانند با مراجعه به دفتر مجتمع مهر و ماه در چهارراه خیام قزوین نسبت به رزرو مکان برای عرضه محصولات خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: نمایشگاه مذکور به منظور حمایت از تولیدکنندگان مشاغل خرد و خانگی و صنایع دستی استان راه اندازی شده و بصورت رایگان در اختیار. متقاضیان قرار خواهد گرفت.

این مسئول با اشاره به اینکه نمایشگاه مشاغل خانگی که 26 تا سوم هر ماه در پاساژ مهر و ماه قزوین برگزار می‌شد، افزود: این نمایشگاه به دلیل برگزاری نمایشگاه بانوان از ۴ الی ۱۰ اسفند که به مناسبت هفته زن در مجتمع تجاری البرز قزوین برگزار می‌شود، از 11 تا 29 اسفند در مجتمع مهر و ماه دایر خواهد بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان