۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین زحمات استاندار در کنگره ۳هزار شهید قزوین مورد قدردانی قرار گرفت
کد خبر: ۳۳۴۰۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ ساعت: ۸:۱۴ ↗ لینک کوتاه

با اهدای لوح تقدیری از سوی فرمانده کل سپاه پاسداران؛

زحمات استاندار در کنگره ۳هزار شهید قزوین مورد قدردانی قرار گرفت

تقدیرنامه‌ی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به واسطه برگزاری باشکوه کنگره ملی بزرگداشت ۳۰۰۰ شهید استان قزوین به وسیله فرمانده سپاه استان به استاندار اهدا شد.

زحمات استاندار در کنگره ۳هزار شهید قزوین مورد قدردانی قرار گرفت
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در دیدار با هیئت رئیسه سپاه صاحب الامر(عج) استان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مردم ایران هر زمان که احساس کنند فشار و توطئه‌های دشمنان بیشتر باشد پرشورتر در صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: طبق برآوردها حضور مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نسبت به سال گذشته حدود ۲۰ درصد بیشتر بود.

استاندار قزوین اذعان کرد: مشکلات، فشارها و موانعی مثل جنگ تحمیلی و بعد از آن تحریم‌های اقتصادی که دشمنان برای جمهوری اسلامی ایران رقم زدند.

وی عنوان کرد: اگر برای هر کشور دیگری این مشکلات وجود داشت قطعا آن را متلاشی می‌کرد اما در ایران با حضور مردم در صحنه‌ها و مقاومت آنان دشمنان و در راس آنها آمریکا بر خلاف ادعاها و پیش بینی‌هایی که کرده بودند تا چهل سالگی انقلاب به هیچ نتیجه ای نرسیدند.

نماینده عالی دولت در استان به برگزاری کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان قزوین نیز اشاره کرد و گفت: این برنامه ی باشکوه با همکاری و همراهی همه نهادها، دستگاه‌ها، افراد و اقشار مردم برگزار شد و قطعا مهمترین اقدام فرهنگی است که تاکنون در استان انجام شده است.

وی ادامه داد: این همدلی و همکاری می‌تواند در سایر عرصه‌ها و مشکلات استان نیز به عنوان یک الگو مورد توجه قرار بگیرد.

در پایان این دیدار تقدیرنامه‌ی سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به واسطه برگزاری باشکوه کنگره ملی بزرگداشت ۳۰۰۰ شهید استان قزوین به وسیله سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان به عبدالمحمد زاهدی اهدا شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان