۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اقدامات تروریستی هرگز خدشه‌ای به این انقلاب وارد نمی‌کند
کد خبر: ۳۳۴۰۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ساعت: ۱۲:۵۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل حفظ آثار استان قزوین:

اقدامات تروریستی هرگز خدشه‌ای به این انقلاب وارد نمی‌کند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین گفت: برنامه‌های دشمنان هیچ خللی در عزم و اراده ملت انقلابی ایران اسلامی ایجاد نخواهد کرد.

اقدامات تروریستی هرگز خدشه‌ای به این انقلاب وارد نمی‌کند
امیر سرتیپ دوم ستاد بهنام پیری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی جاده خاش – زاهدان اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دشمنان با اجرای انواع پروژه‌های ضدنظام و تخریبی در کشور و همچنین با راه‌اندازی جنگ نرم در فضاهای مجازی در جهت تضعیف روحیه انقلابی جامعه قدم برمی‌دارند.

وی افزود: طی 40سال گذشته ثابت شده که دشمنان هیچگاه نتوانستند ملت همیشه در صحنه و وفادار به رهبر و نظام را مأیوس کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین ادامه داد: این انقلاب یک حرکت مردمی است بنابراین دشمنان بدانند نمی‌تواند خللی در عزم و اراده ملت ایران ایجاد کند و اراده و وحدت بین همه اقشار روزبروز بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرزبانان، مدافعان و سربازان اصلی مقام معظم رهبری هستند، گفت: افتخاری بالاتر از آن نیست که در مسیر دفاع از نظام، ناموس و خاک وطن پا در رکاب مقام معظم رهبری بود.

این مسئول بیان کرد: سربازان این انقلاب تا پای جان ایستادگی خواهند کرد و اجازه نخواهند داد دشمنان ذره ای به خود جرأت تعرض به ایران اسلامی را بدهند.

پیری ضمن تسلیت به خانواده‌های بزرگ شهدای حادثه تروریستی خاش عنوان کرد: تهاجم غیرانسانی و ددمنشانه دشمنان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس و نشان دهنده تداوم دشمنی و کینه‌جویی بدخواهان ملت ایران است.

وی بیان کرد: بی شک صفوف به هم پیوسته ملت رشید و نجیب ایران که تندبادهایی مهیب را از سرگذرانده است، با این رفتارهای مذبوحانه هرگز دچار رخنه نخواهد شد.

گفتنی است؛ عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران را منفجر کرد.

در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد تاکنون ۲۷ نفر از نیروهای جان برکف سپاه شهید و ۱۳ نفر دیگر زخمی شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان