۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین آقای بروجردی از این تصویر خجالت بکشید/ با برجام قبل و بعد از انتخابات+ تصویر
کد خبر: ۳۳۴۰۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ساعت: ۱۰:۴۲ ↗ لینک کوتاه

چوب دو سر طلای برجام برا ی سیاسیون؛

آقای بروجردی از این تصویر خجالت بکشید/ با برجام قبل و بعد از انتخابات+ تصویر

امثال بروجردی تو مجلس و دولت کم افرادی نیستند که اینک بی فایده و پرضرر بودن برجام برای اقتصاد مردم معلوم شده، صحبت از این می کنند که برجام تصمیم نظام بوده است.

آقای بروجردی از این تصویر خجالت بکشید/ با برجام قبل و بعد از انتخابات+ تصویر
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ،علاءالدین بروجردی، نمانیده بروجرد و رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی اخیرا در پاسخ به انتقاد مستقیم خانواده شهدا به وی درباره برجام گفته است: «برجام تصمیم نظام بود».

 این در حالیست اینک پس از گذشت سه سال از آغاز اجرای این سند خسارت بار که «تقریبا هیچ» نصیب ایران شده، این نماینده نزدیک به لاریجانی، با چشم پوشی از قصور و بازی های سیاسی آن زمان؛ برجام را تصمیم نظام می داند و از نقش امثال خود در تصویب چند دقیقه ای برجام حاضر نیست سخن بگوید.

البته الان امثال بروجردی تو مجلس و دولت کم افرادی نیستند که اینک بی فایده و پرضرر بودن برجام برای اقتصاد مردم معلوم شده، صحبت از این می کنند که برجام تصمیم نظام بوده است.

این مساله به خوبی نشان می دهد که این افراد نه آن روز که دنبال تصویب برجام به هر قیمتی بودند با مردم صداقت داشتند نه الان که برجام را به گردن نظام میاندازند، صداقتی در سخنانشان هست.

یادآور می شود یکی دیگر از افتخارات بروجردی، ترک جلسه نهایی کمیسیون ویژه برجام به همراه چهار نماینده دیگر از جمله پزشکیان بود که در برابر نکات منفی این سند پاسخی نداشتند و حاضر شدند به خاطر بازی های سیاسی این جلسه مهم را ترک کنند تا نامشان به عنوان موافقان سینه چاک برجام در تاریخ ثبت شود.

اما در ادامه تصویر تبلیغ انتخاباتی وی در انتخابات مجلس دهم را خواهید داد که از نقش محوری وی برای تصویب این سند پر هزینه و پرابهام به عنوان افتخار یاد می کند.

این عکس به خوبی  نشان می‌دهد اگرچه برجام برای مردم فایده اقتصادی به همراه نداشته ولی برای برخی فقط دستاویزی برای جلب توجه افکار عمومی بوده و کارکرد انتخاباتی در عوض داشته است.


 انتهای پیام/1404

منبع: جهان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان